לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחד המקצועות הכי מבוקשים אצלנו במכללה, בשנים האחרונות, הוא ייעוץ משכנתאות. בגלל הביקוש הרב של הקורסים שלנו, פתחנו קורס יועץ משכנתאות בצפון לתלמידים מהאזור. בהתאם לכך הקמנו מערך של השמה לעבודה באזור הצפון. בסיום הלימודים הסטודנטים שלנו מקבלים הזדמנות להשתלבות מהירה בשוק העבודה.

לימוד ייעוץ משכנתאות אינו דורש ידע מקדים. כל חומר הלימוד הנדרש נלמד במהלך הקורס. הלימוד משלב בין התחום המעשי לתיאורטי ומספק לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה. לכן כבר בסיום הלימודים תהיו מוכנים לשרת את הלקוחות שלכן בצורה איכותית ומקצועית ברמה כי גבוהה שניתן. במהלך הלימודים תלמדו על תחום הנדל"ן והאשראי למשכנתאות, תרכשו ניסיון מעשי באמצעות ניתוח מקרים וסימולציות. כמו כן תכירו את הסוגיות המשפטיות הנדרשות לעיסוק בתחום ותלמדו לעומק על כלכלת המשפחה. כל התחומים משתלבים למערך ידע אפקטיבי שישרת אתכם לאורך שנים רבות. בנוסף לכל אנחנו מעדכנים כל שנה את הידע הרלוונטי בשביל להתאים את תכנית הלימודים לשינויים בחקיקה ובמיסוי.

 

 קורס יועץ משכנתאות בצפון

 

טובת הלקוח היא המטרה

בקורס תקבלו תמונה מלאה של שוק המשכנתאות ותתנסו בעבודה מול לקוחות. בעזרת המרצים שלנו תלמדו על כל המורכבויות בעבודה מול קהל. אנחנו מכינים אתכם גם לבעיות לא צפויות ובעיקר להתמודדות עם כל לקוח או לקוחה. ייעוץ משכנתא עוזר לאנשים רבים לקצץ באופן משמעותי בתשלומים החודשיים ובדיוק בשביל זה אנשים צריכים את העזרה שלכם. אבל לפעמים צריך לדעת איך לגשת אליהם בצורה נכונה. הייעוץ הוא תחום אובייקטיבי ולא מכירתי אבל עדיין בשביל טובת הלקוח יש להסביר את ההבדלים בין המסלולים השונים בצורה משכנעת. אבל כמובן שבסופו של דבר הלקוח בוחר את המסלול המתאים עבורו. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר עם יועצת הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.