לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משכנתא היא ההתחייבות הכלכלית הגדולה ביותר עבור משפחות רבות בישראל. רבים מהלווים אינם יודעים כיצד לבצע תמהיל משכנתא אידאלי. איך לדרוש מהבנקים את התנאים הטובים ביותר. מתוך כל המסלולים השונים הלקוחות נדרשים לבחור את המסלול האופטימאלי עבורם. לרבים מהם אין את הידע המתאים לעשות זאת. לכן התייעצות עם אנשי מקצוע בתחום היא הדרך היחידה לקבלת תנאים אופטימליים על ההלוואה.

לימוד יועץ משכנתאות כולל את כל התחומים הנדרשים בשביל לייעץ ללקוחות בהצלחה. בקורס קצר של כמה חודשים בלבד תוכלו ללמוד איך לחשב תמהיל משכנתא אידאלי, תבינו לעומק את תחום הנדל"ן והאשראי ואת תחום כלכלת המשפחה. בסיום הקורס שלנו תקבלו תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. לאחר הלימודים פתוחות לפניכם עשרות הצעות עבודה. הבוגרים שלנו עובדים כיועצים, מנהלי תיקים ומלווי פרויקטים. יש לנו מסלול מיוחד עבור המצטיינים אצלנו בתחום. בוגרים מצטיינים משתלבים לאחר סיום הלימודים בחברות המובילות בתחום.

הלימודים שלנו מכוונים לעולם המעשה. בנוסף לשיעורים תיאורטיים בנדל"ן ובשוק המשכנתאות אנחנו עורכים סימולציות ותרגילים ומנהלים דיונים אקטיביים בנוגע לחומר הלימוד. כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים עם הבנה מעמיקה בעולם המשכנתאות. השילוב בין התיאוריה למעשה הוא סימן ההיכר של כל הקורסים אצלנו במכללה.

 

לימוד ייעוץ משכנתאות

 

קורס מעודכן ומעשי

אחד הדברים המרכזיים ביותר בקורס ייעוץ משכנתאות שלנו הוא העדכון שלהם מדי סמסטר. הדבר חשוב במיוחד בתחום הפיננסי עם השינויים המהירים המתרחשים כל תקופה נתונה. בתחום המשכנתאות יש להתעדכן במיוחד ברגולציות לשנה הנוכחית. תקנות הבנק וריבית הפריים, שינוי במסלול ההלוואות וכל תקנה או רגולציה חדשה רלוונטית עבור לקיחת המשכנתא. הסטודנטים שלנו מקבלים לא רק הכשרה מלאה בתחום אלא עדכון על בסיס חודשי של כל התקנות והחוקים המתרחשים ברגע זה. אנחנו עושים מאמץ עליון בשביל לעדכן את הקורסים שלנו מדי סמסטר ולהתאים אותם לתנאים הנוכחיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.