לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


יועצי השקעות עובדים בדרך כלל בבנקים ותפקידם לייעץ ללקוחות על מבנה תיק ההשקעות שלהם. לקוחות רבים המעוניינים להשקיע מקבלים החלטות על סמך ידע מקצועי שאינו ברשותם. כאן נכנס יועץ ההשקעות לימודים חיפה לתמונה וביחד עם הלקוחות הם מגיעים להחלטה הטובה ביותר עבורם. היועץ הוא איש מקצוע אובייקטיבי המספק ללקוח את כל המידע הנדרש. ייעוץ אפקטיבי עוזר ללקוח להגיע אל ההחלטה הנכונה.

לימודי ייעוץ השקעות בצפון במכללת אורין שפלטר, מכשירים אתכם להיות יועצים מומחים במסגרת אחד הבנקים המובילים בארץ. הקורס שלנו נמשך כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד המתאים לסטודנט. יועצי השקעות מתחילים עם שכר של 8000 ש"ח בחודש ובהתאם להתקדמות המקצועית שלהם הם יכולים להגיע לשכר של 16,000 ש"ח ליועץ השקעות בכיר. אצלנו בקורס תעברו סטאז' של חצי שנה שיכשיר אתכם באופן יסודי לשוק העבודה. לאחר הסטאז' והמבחנים של הרשות לניירות ערך תוכלו להשתלב בקלות בעבודה באחד מהבנקים או בכל מסגרת עבודה אחרת שתרצו.

 

לימודי ייעוץ השקעות בצפון



אין תנאי קבלה לקורס שלנו בייעוץ השקעות, כל חומר הלימוד נלמד במהלך הלימודים.
תקופת ההתמחות מתחילה לאחר לימוד של ארבע מקצועות היסוד, אתיקה, כלכלה, חשבונאות ומימון ובמסגרתה תעברו הכשרה מקיפה במקום המתאים לכישורים שלכם ולשאיפות שלכם להמשך העבודה. לסיכום, אם ברצונכם לקבל רישיון יועץ בתחום ההשקעות מומלץ להירשם לקורס יועץ השקעות במכללת אורין שפלטר הכלול בתוך מסלול לימודים מקיף ומקצועי לשם קבלת ההכשרה המתאימה.

התאמת ההשקעה ללקוח

ייעוץ השקעות היא עבודה עם קהל ובהתאם לכך יש להתאים את השירות ללקוח באופן אישי. ישנם אנשים שמעדיפים להשקיע בשוק ההון ואנשים אחרים המכורים לנדל"ן. כל משקיע יש לו את סולם העדיפויות שלו ועם זה אתם צריכים לעבוד. ישנם עשרות אפיקי השקעה בשוק. היועץ צריך לדעת בכל מקרה נתון, מהן ההשקעות המתאימות ביותר עבור הלקוח. הייעוץ נעשה כמובן בהתאם לרמת הסיכונים שהלקוח מוכן לקחת ולסכומים שהם מוכנים להשקיע. היועץ יכול במקרים שבהם הוא חש שהסיכון גדול מדי עבור הלקוח לייעץ עבורו לצמצם סיכונים.

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.