לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


יועץ השקעות לימודים בחיפה משלב לימודים ברמה הכי גבוהה שניתן עם חיים בעיר. אנחנו בונים את הקורסים שלנו בהתאמה מיוחדת לסטודנטים ולשוק העבודה. לכן המעבר לשוק העבודה מתבצע בצורה חלקה. אנחנו מכינים אתכם למעבר של כל מבחני היסוד הנדרשים עבור הרשות לניירות ערך. במיוחד עבורכם פתחנו מסלול מיוחד בחיפה לתלמידי המכללה. המסלול שלנו פועל כבר שנים רבות בהצלחה.


הלימודים כוללים סטאז' של חצי שנה לאחר סיום כל המבחנים הנדרשים. בסופם עליכם לעבור את הבחינות בכל מקצועות היסוד. כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ואתיקה מקצועית ודיני ניירות ערך. לאחר המבחנים יש לעבור את המבחן המסכם של הרשות לניירות ערך. ליועץ השקעות לימודים יחסית קצרים משאר המקצועות האקדמיים כל מה שצריך לעשות הוא לעבור את ההכשרה המלאה במקצועות המתאימים לקבלת הרישיון מהמוסד הלימודי. מכללת אורין שפלטר מכשירה מאות סטודנטים בשנה בכל התחומים הפיננסים והביטוח. הלימוד אצלנו כולל הכשרה מלאה לכל המבחנים והכנה מדויקת לשוק העבודה כדי לקבל רישיון יועץ השקעות. לכן אנחנו משלבים בלימוד סימולציות ותיאורי מקרים בשביל להפוך את הלימוד למעשי. בסופו של יום המטרה היא כמובן להשתלב בשוק העבודה. עבודה במסגרת אחד הבנקים כיועצי השקעות מובילים.

 

 יועץ השקעות לימודים בחיפה

 

משך המסלול ומידע נוסף עבורכם

הלימודים אינם כוללים דרישות מקדימות, כל החומר הנלמד נלמד במהלך הקורס. אנחנו עושים את המיטב בשביל להעביר לכם את החומר בצורה אישית ומקצועית. בקורס יועץ השקעות במכללה אנחנו דואגים ללוות את כלל התלמידים במהלך הלימוד ומשתדלים לשמור על רמה אחידה ושוויונית בין כולם. כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה היודעים היטב את החומר ואת היישום שלו הלכה למעשה. יועצים מומחים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים העובדים במסגרת הבנקים. לכן אנחנו שמים דגש מיוחד על הכנה מעשית של הסטודנטים למסגרת העבודה. ההכנה כוללת סימולציות של עבודה עם לקוחות ופתרון בעיות ריאליות שעלו דרך תיאורי מקרים. אנחנו עושים את המיטב בשביל לשלב בין לימוד ייעוץ משכנתאות תיאורטיים ברמה הכי גבוהה שניתן עם הכנה מעשית. לכן כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.