לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מייעצי השקעות עובדים עם הבנקים ומייעצים ללקוחות איך לנהל בצורה אפקטיבית ויעילה את תיקי ההשקעות שלהם. בשביל לקבוע את רכיבי תיק ההשקעות אנשים פרטיים נעזרים ביועץ השקעות. כיום זהו אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה, בלעדי יועץ השקעות לא ניתן לנהל את התיקים בצורה תקינה. היועץ אינו אחראי על קנייה ומכירה, הוא אינו בעל אינטרס והייעוץ שלו אובייקטיבי ובהתאם לטובת הלקוח.

קורס ייעוץ השקעות הכנה לשוק העבודה
קורס ייעוץ השקעות מכין אתכם בצורה מלאה לאחד המקצועות המעניינים והמתגמלים ביותר. הלימודים נמשכים במשך שנה וחצי או שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט וקיימת האופציה ללימודים מקוונים. יועצי השקעות נדרשים לעבור קורסי הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך לשם קבלת רישיון עבודה. יועץ ההשקעות חייב להבין לעומק את כל תחום הפיננסים ואת הערך של נכסים. היועץ הוא האדם האחראי להערכת כדאיות ההשקעה, בניירות ערך או בנכסים. עם סיום הלימודים האופציות לפרנסה הן בדרך במסגרת הבנקים או כעובד בחברה בעלת רישיון יועץ, חלק מהסטודנטים בוחרים לעבוד כעצמאים.


הבנקים השונים עובדים בדרך כלל עם מרכזי ייעוץ של הבנק. מרכזי הייעוץ מעסיקים את היועצים כעובדי בנק לכל דבר ועניין. כמובן שיש אפשרות לשכור גם יועץ השקעות פרטי שאינו שכיר בחברה מסויימת אך השירות והמחירים ישתנו בהתאם לרמת המקצועיות של אותו יועץ פרטי. היועץ ביחד עם הלקוח בודק את הצרכים הפיננסיים ומגדיר בהתאם לכל צורך את רמת הסיכון המתאימה. בעבודה דרך הבנקים יש יתרון גדול במיוחד בכל הנוגע לטכנולוגיה מתקדמת. מערכות הייעוץ של הבנקים מאפשרות עבודה בסביבה דיגיטלית מהטובות ביותר בתחום. עבודה כעצמאי גם היא אופציה מעולה אך היא דורשת המון השקעה וניסיון בתחום.
יועץ השקעות מתחיל יכול להרוויח שכר של 8000 ש"ח, עם צבירת ניסיון מקצועי השכר מטפס עד 16,000 ש"ח בחודש ליועץ השקעות בכיר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.