לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח מתקיימים בשני מסלולים עיקריים. לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. במסגרת הפנסיונית הלימודים מכוונים לקבלת רישיון ייעוץ פנסיוני, שיווק או סוכן בביטוח פנסיוני. יועץ פנסיוני אינו משווק את המוצרים ללקוחות הוא מציע להם את התוכנית המשתלמת ביותר עבורם מהמסלולים הקיימים בשוק. מתוך כל קרנות הפנסיה, קופות הגמל והביטוחים השונים היועץ בונה תכנית מותאמת ללקוח. במסגרת השיווק הפנסיוני הסוכנים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים. התשלום מתקבל כעמלות מהעסקאות או מגביית שכר טרחה. בשנים האחרונות בגלל הירידה בעמלות, גביית שכר טרחה מאפשרת לסוכני ביטוח רבים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה.

סוכן ביטוח פנסיוני מתאים את הביטוחים השונים למבוטחים, קרן פנסיה, ביטוח מנהלים וקופות גמל. הסוכן מתאים באופן אישי את התוכנית המוצעת ללקוח. חסכון פנסיוני לגיל פרישה מאפשר לרבים מאתנו לחיות בכבוד לאחר הפנסיה. התשלומים לפנסיה נמשכים לאורך שנים רבות. לכן כל חסכון הוא משמעותי. לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר יעניק לכם התלמידים את כל הכלים והידע המעשי והפרקטי לשם הכשרה מלאה והשתלבות בתחום בדרך האופטימלית עבורכם.

 

לימודי ביטוחים



לימודי ביטוח לתואר ראשון מטפלים בביטוחי רכוש ותאונות. סוכני ביטוח אלמנטרי עובדים בעיקר בחברות הביטוח השונות או כעצמאים. סוכנים עצמאים צריכים לבנות לעצמם תיק לקוחות במשך השנים. סוכנים שבונים תיק רציני ואיכותי במשך השנים, הפרנסה שלהם גדלה בהתאם.

 

לימודים במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה לסטודנטים שלה את כל המסלולים בתחום, ייעוץ פנסיוני לימודי ערב ואלמנטרי. התוכניות שלנו מיועדות לאנשים מהתחום הפיננסי בעלי ניסיון מקצועי ולאנשים ללא רקע המעוניינים לרכוש השכלה מעשית. כל הסטודנטים שלנו מקבלים הכוונה לשוק העבודה במהלך הלימודים. יש לנו שירותי השמה מיוחדים בהסכם אישי עם חברות ביטוח ומקומות עבודה נוספים. בסיום הלימודים אתם יכולים להיות בטוחים בהשתלבות מהירה במעגל העבודה. הלימוד שלנו הוא לימוד מעשי דרך התנסות פעילה בתחום. בהתאם לכך כל המרצים שלנו הם אנשים מקצועיים שעוסקים בתחום הפיננסי כבר שנים רבות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.