לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שימו לב- במכללת אורין שפלטר אין לימודי ביטוח לתואר ראשון. הלימודים הם לימודים מקצועיים בלבד. לחצו כאן לפרטים.

 

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לתת את הדגש

הבחירה בלימודי מקצוע היא בחירה הרבה יותר פופולארית וחכמה מאשר בעבר. הסיבה היא שכיום התארים הללו נחשבים ליותר נכונים במקצועות מסוימים, והלימודים שלהם יותר פרקטיים, יותר נוחים ומבזבזים הרבה פחות זמן. יש כיום הרבה תחומים רווחיים ומכובדים בהם אפשר לעבוד בעזרת לימודי מקצוע, עם דגש על מקצועות הכלכלה. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד לימודי ביטוח מקצועיים, עם התמחות בביטוח פנסיוני, ולקבל מקצוע מכובד ורווחי, בו אפשר להתחיל לעבוד כבר במהלך הלימודים, במה שחוסך לא מעט זמן. באורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים ביותר בישראל, ובהתמחות הפנסיונית מקבלים את כרטיס הכניסה לתחום לו יש צורך עצום בחברות הביטוח בישראל.

המשכורות בענף הביטוח גבוהות, התעסוקה יציבה, סביבת העבודה מטופחת ומעצימה ובנוסף ישנה גם האופציה להקים עסק עצמאי. בהתאם אין פלא כי צעירות וצעירים רבים שואפים להפוך לסוכני ביטוח ומחפשים את מסלול הלימודים שיכשיר אותם לעיסוק זה. ישנם מוסדות לימוד אקדמיים שמציעים לימודי ביטוח, שכמו כל מקצוע פותח לא מעט דלתות - אולם בוגרי לימודים אלה לא הופכים אוטומטית לסוכני ביטוח, שכן על-מנת לקבל ממשרד האוצר רישיון למכור ביטוחים יש לעבור מבחנים ספציפיים (של רשות ההון, חיסכון וביטוח במשרד האוצר ושל הרשות לניירות ערך).

למעשה, אין כלל צורך בלימודי ביטוח לתואר ראשון - במכללת אורין שפלטר מוצעים מסלולי לימוד שניתן להשלימם תוך שנה וחצי עד שנתיים, תוך כדי לעבור גם את ההתמחות הנדרשת (בת 6 חודשים) וכך להתחיל להתפרנס ולרוות נחת בפרק זמן קצר בהרבה בהשוואה ללימודים אקדמיים.

 

מרצה לביטוח

 

מסלול אפשרי הוא לימודי ביטוח פנסיוני. מסלול זה כולל את הקורסים יסודות הביטוח, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. מסלול אפשרי שני הוא לימודי ביטוח אלמנטרי. מסלול זה כולל את ארבעת הקורסים הראשונים של המסלול הפנסיוני, ועוד שני קורסים בביטוח רכוש וביטוח תאונות. ניתן גם ללמוד בשני המסלולים במקביל, וכך להפוך לסוכני ביטוח שמורשים להציע ללקוחותיהם מגוון רחב במיוחד של מוצרי ביטוח וחיסכון - כל זאת בפרק זמן קצר יחסית. אופציה נוספת היא ללמוד באחד המסלולים, להתחיל לעבוד כסוכן ביטוח (שכיר או עצמאי) ועם הזמן להשלים את 2 הקורסים החסרים, לעבור סטאז' של חצי שנה ולהרחיב את מנעד האפשרויות (וכמובן גם את ההכנסה החודשית). במכללת אורין שפלטר פועלת חברת השמה מקצועית שמסייעת לבוגרות ולבוגרים בשני המסלולים להגיע למשרות הטובות ביותר בחברות הביטוח המובילות בישראל.


אם החלטתם על לימודי רישיון סוכן ביטוח אצלנו במכללה, אתם יכולים להיות בטוחים בכל הנוגע למסלול הלימודים. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לסיים את הלימודים בהצלחה. בכל שלב במהלך הלימודים אנחנו בודקים ביחד אתכם מתי תוכלו להשתלב בשוק העבודה. הלימודים אצלנו מעניקים לכם מקצוע. לכן בסיום הלימודים תוכלו גם להמשיך במידה ותרצו או להשתלב באחד ממקומות העבודה.


ודים שלבר - בוגר המכללה ובעל 3 שנות ניסיון בענף הביטוח בסוכנות "גבהים" מבית אורין שפלטר   



החשיבות של הלימודים למשמעותית ביותר בשנים האחרונות. היום לימודי מקצוע הם כמו תעודת בגרות. רכישת המקצוע פותחת לפניכם מגוון אפשרויות לא בהכרח בתחום ההתמחות שלכם. בהרבה מקומות עבודה דורשים לימודים מקצועיים. היתרון העצום של לימודי יסודות הביטוח הוא העניין המעשי. לימוד המקצוע יפתחו לפניכם אופציות רבות ומגוונות בעולם הפיננסי. תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים, חברות הביטוח או בכל מוסד פיננסי מתאים.
עבור חלק מהסטודנטים המסלול המקצועי של הכשרה יותר מתאים עבורם. הכל תלוי בשאיפות שלכם לעתיד ובתוכניות להמשך עבודה. אנחנו מאפשרים לסטודנטים שלנו להתחיל במסלול שמתאים להם ובמידה וישנו את דעתם הם תמיד יכולים לעבור למסגרת אחרת. הלימודים שלנו מיועדים במיוחד עבורכם, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם עם הבחירה.

מסלולי לימודים בהתאמה אישית

אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו במכללה הוא להתאים את מסלול הלימודים לסטודנטים. בנוסף לכך יש לנו גם הכוונה מעשית למעגל העבודה. אנחנו עובדים עם מקצוענים אמיתיים בתחום שעוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את המקום המתאים. כל סטודנט שלנו מקבל הכשרה מעשית וכלים להתמודד עם שוק העבודה. אנחנו עושים זאת במהלך הלימודים וגם בתמיכה פעילה לאחר הסיום. אנחנו כאן בשבילכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.