לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כיום כל מי שלוקח משכנתא נעזר ביועצים מקצועיים לצורך קבלת ההחלטה. אין אפשרות לקחת הלוואה לצורך קניית דירה ללא ידע מעמיק של כל המסלולים השונים. ההחלטה שתיקחו משפיעה על העתיד שלכם למשך שנים ארוכות. זוהי הבחירה המשמעותית ביותר בתחילת המסע המשותף של זוגות צעירים. בהתאם לכך ייעוץ מקצועי חוסך עבור הלווים תשלומים מיותרים ומתאים את המסלול לצורכי המשפחה. יועץ מיומן חייב להבין לעומק בכלכלת המשפחה ובתחום הנדל"ן ולהיות בקיא בכל הרגולציות והחוקים כולל תשלומי המיסים.

בדיוק בשביל זה לימוד ייעוץ משכנתאות משלב בתוכו את כל תחומי הדעת השונים. הלימודים אצלנו במכללה כוללים שיעורים על כלכלת המשפחה, סימולציות ותיאורי מקרים של ליווי מקצועי שנעשה בפועל, שיעורים המכוונים להבנת התחום הכלכלי והמיסוי ומסגרת מיוחדת של שעות לימוד לתחום הנדל"ן. בנוסף לכל הלימודים הפורמליים המרצים שלנו, אנשי מקצוע מעולים, עומדים בקשר ישיר עם הסטודנטים. בסיום הלימודים יש לנו פורטל משרות אישי של המכללה שעוזר לבוגרים למצוא עבודה.

 

 לימוד יועץ משכנתאות

 

לימודים אצלנו במכללה

אצלנו תלמדו איך להיות יועצים מובילים. תתנסו בעבודה מעשית ותרכשו את הכלים הנדרשים להשתלבות בתחום. כל הבוגרים שלנו עובדים בתפקידי מפתח במסגרת הבנקים וחברות הביטוח. בנוסף לכך הסטודנטים שלנו מקבלים ייעוץ והכוונה לתעסוקה. אנחנו עובדים עם מיטב המרצים בתחום בשביל לספק לסטודנטים שלנו לימודי ביטוח אטרקטיביים ברמה הכי גבוהה שניתן. אצלנו הסטודנטים רוכשים השכלה מעשית המכוונת לתעסוקה. בקורס ייעוץ משכנתאות במכללה תלמדו על כל אבני היסוד בתחום ותרכשו ידע וכלים מעשיים לעבודה והצלחה בתחום ככל שניתן.

ייעוץ משכנתאות עוזר לרבים מהלווים לחסוך בתשלומי המשכנתא שלהם. זוגות צעירים שמשקיעים את מיטב כספם בלקיחת הלוואה צריכים עזרה. בדיוק בשביל זה אתם כיועצים מובילים עובדים ביחד אתם בשביל למצוא עבורם את המסלול הטוב ביותר.רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו עוד היום קשר עם יועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.