לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מעוניינים ללמוד לימודי ייעוץ השקעות? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מכללת אורין שפלטר מכינה אתכם בצורה מלאה לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. השקעות בשוק ההון הן הבסיס של הכלכלה המודרנית שלנו. כמעט כל אחד יש לו תיק השקעות פעיל במסגרת החסכונות הפנסיוניים, בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות או בהשקעות פרטיות. יועץ השקעות מומחה הוא איש מקצוע אובייקטיבי העובד ביחד עם הלקוח. לרוב הלקוחות אין את הכלים הנדרשים לבצע את ההחלטה הנכונה. כאן נכנס היועץ לתמונה ועוזר להם להבין לעומק את מבנה תיק ההשקעות ואת הפעולות הנדרשות לחסכון ולרווח עתידי. אצלנו יש לימודים ללא בגרות שיכינו אתכם בצורה הטובה ביותר להתמודדות עם כל לקוח. אנחנו מספקים עבורכם הדרכה מעשית ומקצועית על ידי טובי המומחים בתחום. כל המרצים שלנו הם מקצוענים אמיתיים שעובדים כבר שנים רבות בתחום הפיננסי.

 

 ייעוץ השקעות לימודים

 

קורס ייעוץ השקעות מידע רלוונטי

בשביל לסיים קורס יסודות הביטוח עליכם לעבור את כל המבחנים של הרשות לניירות ערך. קורסי ההכנה למבחני היסוד כוללים חמישה בחינות בתחומי היסוד. עליכם ללמוד כלכלה וחשבונאות, סטטיסטיקה ומימון וקורס אתיקה ודיני ניירות ערך. לאחר הלימודים תעברו סטאז' של חצי שנה. יועצי השקעות עובדים בסיום הלימודים במסגרת הבנקים. קורס יועץ השקעות מקיף ומלא ניתן ללמוד במכללה במסלולי לימוד שונים עם מיטב המרצים בתחום אשר צברו את ניסיונם במשך שנים רבות בשטח. תפקיד היועץ לעזור ללקוחותיו בניהול תיק ההשקעות שלהם. השכר עבור המשרה מתחיל עם 8000 ש"ח לחודש ויכול להגיע לשכר של 16,000 ש"ח ליועץ בכיר.

כל החומר הנדרש נלמד במהלך הלימודים. יועצי השקעות חייבים ללמוד לעבוד עם לקוחות. עבודה עם קהל דורשת כישורים חברתיים ויכולת להתאים את הייעוץ לאדם המתאים. לכן בקורס שלנו תעברו סימולציות והדמיות מקרים בשביל להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לשוק העבודה. אנחנו מאמינים בלימוד מעשי המכוון לבעיות שתתמודדו איתם במהלך הדרך.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.