לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים ורשימת המקצועות המלאה לחצו כאן

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות והביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

התאמה ריאלית

תעודת הבגרות המתקבלת בסיום התיכון מהווה סוג של בסיס אקדמי להמשך הדרך ולבחירת מקצוע הלימודים לחיים. עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים לא מצליחים להוציא תעודת בגרות, מכל מיני סיבות, שחלקן כלל לא קשורות ליכולות. לכן, הם צריכים למצוא את עצמם ולהתאים את עצמם למציאות כאשר הם בוחרים מקצוע ללמוד בו אחרי הצבא. כאשר מחפשים אחר מקצועות לימוד ללא בגרות רואים כי יש לא מעט אפשרויות, אך האיכותיות מביניהן קשורות לכלכלה ופיננסיים.

מכללת אורין שפלטר היא מכללה מקצועית כלכלית שמציעה מספר אפשרויות פופולאריות מאוד עבור אנשים ללא תעודת בגרות, כולל קורסים בנושא שוק ההון, משכנתאות, ביטוחים ועוד. כך, האנשים הללו מקבלים הזדמנות שנייה אמיתית למצות את הפוטנציאל שלהם ולצאת לעבודה בתחום רווחי ומכובד.

לימודים אקדמיים לא מתאימים לכל אחד, ובמיוחד בגילאים הצעירים. הרבה מאוד אנשים נפלטים ממערכת החינוך בגילאים צעירים גם אם לא מדובר בילדים פרועים, אלא פשוט כאלו שלא מצליחים להסתגל לסביבה שלהם. בעקבות כך, יש הרבה מאוד אנשים מוכשרים שלא מסיימים את התיכון עם תעודת בגרות ולכן נאלצים למצוא פתרון אלטרנטיבי ואיכותי. כיום ישנם לא מעט אנשים מובילים במשק הישראלי שיכולים להעיד כי בתקופה שבה היו צעירים, הלימודים לא היו בראש סדר העדיפויות שלהם ולכן חלק אף לא הצליחו לסיים עם תעודת בגרות מלאה. יחד עם זאת, אותם אנשים כן הצליחו והתקדמו בחיים המקצועיים שלהם וזאת כי בחרו במקצוע הנכון והמתאים עבורם.

קורסים בביטוח

כיום ישנם לא מעט מקצועות לימוד ללא בגרות שניתן ללמוד במגוון רחב של מכללות מקצועיות ולהתחיל להתקדם ולרכוש את הניסיון הנדרש בשוק העבודה. אחת מהמכללות המובילות במקצועות אלו הינה מכללת אורין שפטלר, שמעניקה לימודים אקדמאיים בכל תחומי הייעוץ הפיננסי וזאת מתוך הבנה כי אכן מדובר במקצועות מבוקשים שלא מעט אנשים מעוניינים ללמוד אותם ולעסוק בתחומים אלו. מכללת אורין שפטלר מעניקה מסלול לימודים מקוצר של שנתיים בלבד שבו כל השיעורים הינם לימודי ערב ובימי שישי וזאת מתוך רצון להעניק את האפשרות לסטודנטים לעבוד במקביל ללימודים. מכללת אוירן שפלטר מציעה מגוון לימודים ללא פסיכומטרי ובגרות אשר נותנים לכם מקצוע לחיים. 

הזדמנות שנייה

לימודים במכללות מקצועיות מהווים אופציה נהדרת לאותם תלמידים שלא מצאו את עצמם בתיכון, וכיום לאחר שהתבגרו הבינו כי יש לבצע התאמות ולהשיג תעודה מקצועית שתעזור להם להתקדם בשוק העבודה. רבים מהאנשים הללו מוצאים את עצמם לומדים ייעוץ פיננסי, ייעוץ משכנתאות ולימודי ביטוח, ויודעים כי הלימודים במכללת אורין שפטלר יכולים להעניק להם את כל הכלים הנדרשים לעסוק בתחום ולהצליח בו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.