לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תכנון פרישה הוא תהליך מורכב מכל הבחינות. קודם כל מבחינה אישית, הפורשים עומדים לפני אחד השינויים הגדולים ביותר בחייהם. מעגל העבודה הוא נדבך מרכזי בחיים של כולנו. היציאה ממנו דורשת מאתנו להסתגל למצב חדש ולא מוכר. הרבה שאלות עולות במהלך הפרישה שנוגעות להמשך החיים ולדברים שאנחנו רוצים להשיג ולחוות. הבחינה הנוספת היא העניין הכלכלי. האם הכסף שחסכנו במשך שנים רבות לפנסיה אכן מספיק עבורנו? מהן האופציות העומדות לפנינו? האם כדאי להפקיד את הכספים? להשקיע בבורסה או בנדל"ן? בדיוק בגלל כל השאלות האלו רבים מהפורשים מתייעצים עם יועץ מס מומחה לפרישה. יועץ פרישה הוא בעצם יועץ פנסיוני אשר מתעסק בפרט בתחום הפרישה ומלווה שכירים ועצמאים כאחד לקראת גיל הפרישה, הוא בעצם בודק מהן הזכויות של אותו אזרח ודואג שיקבל את כל הכסף שמגיע לו כחוק בבוא היום.

ייעוץ פרישה ומיסוי

אחד הנושאים החשובים ביותר לפני פרישה הוא המיסוי על הכספים. משיכת כספי הפרישה מחויבת במס ויש לבדוק לעומק לפני המשיכה האם זאת האופציה המתאימה ביותר עבורכם. פורשים רבים מתפתים למשוך את הכספים ומשלמים סכומים לא מבוטלים על מיסים למדינה. לכן כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום לפני כל החלטה. יועץ מס מומחה למיסוי כספי פרישה, מנהל עבור הפורשים את כל ענייני הכספים ומציע עבורם את התוכניות המשתלמות ביותר. במיוחד בתחום המיסוי הדורש הכשרה מעמיקה.באמצעות תכנון פיננסי נכון, כל החסכונות הפנסיוניים ומקורות ההכנסה האחרים ישמשו אתכם לאורך שנים רבות.

 

 יועץ פרישה לגמלאות

 

פרישה מדומה המשך עבודה לאחר פרישה

פורשים רבים ממשיכים לעבוד גם לאחר הפנסיה במקצועות מבוקשים. בהתאם לכך יש לבצע תאום מס. בדיקה מעמיקה של המיסוי על פרישה מדומה מונעת הרבה בעיות עתידיות. יועץ מס בודק לעומק האם כל המהלך כדאי עבורנו. האם המשכורת לא פוגעת לנו בקצבת הזקנה ובכספי הפיצויים. צריך לחשב בצורה מדויקת את כל הפרמטרים הנדרשים בשביל להגיע להחלטה נכונה. פנסיונרים שעובדים רוצים בדרך כלל לשמור על מקום העבודה. העניין החברתי חשוב עבורם לא פחות מעניין הפרנסה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.