לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סדנת הכנה לפרישה לפנסיה היא חלק מרכזי מיציאה לגמלאות. הפרישה לפנסיה מבשרת עבור הפורשים את המעבר לשלב חדש בחיים. כיום גיל הפרישה לגברים ונשים מאפשר להם לאחר הפנסיה למצות בצורה מלאה את הזמן. לפניהם עומדים עוד שנים רבות של עשייה, טיולים ובילוי עם משפחה וחברים. תוחלת החיים הגבוהה ואיכות החיים שעולה בהדרגה פירושם עוד שנים רבות של בריאות לאחר הפרישה.

הכנה פיננסית לפרישה

הכנה לפרישה מתמקדת גם בצד הכספי והפיננסי. העניין הרגשי כמובן משמעותי ביותר אבל חשוב גם לתכנן נכון את המהלך הכלכלי. תכנון נכון של כל הכספים מהקרנות השונות והביטוחים. הפורש צריך לחשב בצורה מדויקת את המשך החיים שלו לאחר הפנסיה. לדעת איך לבנות תקציב שיתאים עבורו לשנים רבות. חלק מהפורשים ממשיכים לעבוד במשרות חלקיות ולכן חלים עליהם גם תשלומי מיסים. פורשים אחרים מעדיפים לתכנן את העתיד הפיננסי ללא תוספת הכנסה. הם מעוניינים לנצל את הזמן למשפחה וחברים. וחלק נוסף מהאוכלוסיה בוחר במשיכת פנסיה מוקדמת עובדי מדינה אשר מעניקה להם את האפשרות לפרוש בגיל מוקדם מן הרגיל.

 

הכנה לפרישה לפנסיה


תכנון נכון של התשלום החודשי מספק עבור המבוטח הכנסה בטוחה. בדיוק בשביל זה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום. אחד הדברים המרכזיים הוא קצבת הפנסיה. הקצבה מחויבת במס הכנסה בהתאם לגודל ההכנסות. לדוגמא פנסיונר עם משכורת חודשית של 6500 ש"ח נמצא במדרגת המס הראשונה לכן עליו לשלם 10% למדינה. רבים מהמבוטחים בוחרים לפנות ליועץ פנסיוני, סוכן ביטוח, רו"ח או יועץ מס שמתמחה בפרישה.

המכללה שלנו מכשירה עשרות יועצים פנסיוניים ומומחים לפרישה מדי שנה. הבוגרים שלנו משתלבים במערך לימודי ייעוץ פנסיוני והעזרה לפורשים בכל רחבי הארץ. יש לנו תוכניות מיוחדות עבור סוכני ביטוח שרוצים להוסיף לעסק הפרטי שלהם ייעוץ לפרישה. כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים עם ניסיון רב שנים בתחום.

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.