לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות הוא אחד הקורסים המובילים ביותר במכללה שלנו. זהו קורס מבוקש המכין אתכם לשוק העבודה באחד מהמקצועות היציבים ביותר. קורס ייעוץ משכנתאות אורך כשלושה חודשים ואין לו דרישות מקדימות.
התחייבות ארוכת טווח למשכנתא דורשת שיקול דעת ומחשבה ובעיקר ידע מקצועי בנוגע לבחירה הנכונה. יועץ משכנתאות שעבר הכשרה מתאימה, עוזר ללקוחות לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורם בנסיבות הקיימות. בקורס שלנו תלמדו לעומק על תחום האשראי בישראל בכל הנוגע למשכנתאות ולנדל"ן. בלימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט תלמדו איך לבצע תמהיל משכנתא מצוין עבור הלקוחות שלהם, תרכשו ניסיון מעשי על ידי ליווי מקצועי של יועצי משכנתאות בפועל, תכירו את כל סוגי המימון והליווי השונים לצורך ביצוע עסקה ותכירו את הסוגיות המשפטיות הנדרשות בתחום הנדל"ן ואת כל שיטות המכירה.



לאחר הקורס שלנו תוכלו להשתלב בקלות במעגל העבודה ולהרוויח שכר משמעותי עבור הייעוץ שלכם. עם סיום הלימודים תוכלו להשתלב באחד מהחברות הגדולות שעוסקות בייעוץ משכנתאות או לעבוד בעתיד כעצמאים. הקורס מותאם במיוחד עבור כל מי שמתעניין בתחום הפיננסי ואין לו ניסיון משמעותי בתחום. במהלך הקורס נרכשים כל הכלים הנדרשים להצלחה.
הקורס שלנו גם מכוון לאנשים בעלי רקע, משקיעים ומתווכי נדל"ן שרוצים להגדיל את ההכנסה שלהם ואת מעגל הלקוחות. קהל היעד כולל גם סוכני ביטוח, יועצים עסקיים, מאמנים ויועצים לכלכלת המשפחה. אם אתם מעוניינים בהסבה מקצועית הקורס בהחלט יכול להתאים גם עבורכם.

קורס ייעוץ משכנתאות הדרך הבטוחה להגדלת ההכנסה
ייעוץ משכנתאות יכול לחולל מהפכה של ממש בהכנסות שלכם. כמקצוע נוסף או בתור מקצוע ראשי תוכלו להשתלב באחד התחומים הרווחיים ביותר בשוק העבודה. יועצי משכנתא הן מצרך מבוקש וכיום כמעט כל מי שלוקח משכנתא נזקק לייעוץ מקצועי ואיכותי. הבוגרים שלנו הם מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מכללת אורין שפלטר מעניקה לכם מעטפת כוללת המותאמת במיוחד לעולם של ימינו. דרך סימולציות ולימוד אינטראקטיבי תוכלו כבר במהלך הקורס להתנסות בתהליך העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.