לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט זאת ההזדמנות שלכם להרוויח בגדול. ייעוץ משכנתאות הוא אחד התחומים המובילים כיום בשוק הפיננסי. כל אדם שלוקח משכנתא, נדרש לשירותי ייעוץ מקצועי. יועץ מומחה עוזר למשפחה לתכנן את המהלך בהתאם לצרכים שלהם ולאופי המבנה המשפחתי. במהלך השנים, התוכניות השונות ומגוון האפשרויות של הריבית ופריסת התשלומים, הקשו על בחירת המשכנתא המתאימה. משפחות רבות פונים בשנים האחרונות לעזרה מקצועית בתחום. כאן אתם נכנסים לתמונה. קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר יכשיר אתכם בדרך המקיפה והמקצועית ביותר לקבלת רישיון מוסמך על מנת שתוכלו לעסוק בתחום. לאחר סיום הקורס תוכלו בקלות להשתלב במעגל העבודה.


עכשיו במכללת אורין שפלטר, תוכלו לרכוש את כל הידע הנדרש באינטרנט, על ידי קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה מקיף ומקצועי המתאים לאנשים עובדים. הקורס האינטרנטי שלנו בנוי במתכונת חדשנית בה אתם יכולים ללמוד בהתאם לקצב הלימוד שלכם. משך הקורס בסך הכל שלושה חודשים ובסיומו תוכלו כבר לעבוד באחת החברות המובילות בתחום. הקורס מקנה לכם ידע נרחב וכלים מעשיים על ידי טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה.
בוגרי הקורס יוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. יועצים, מנהלי תיקים או מנהלי פרויקטים, עבודה מול הבנקים השונים במסגרת חברת ייעוץ או כעצמאים. ביחד עם הצוות המקצועי שלנו אנחנו מובילים אתכם אל אחד התחומים המרתקים ביותר בשוק העבודה. תחום מתפתח שבו אתם חייבים להישאר כל הזמן מעודכנים וכמובן גם אנחנו. הקורס שלנו מתעדכן על בסיס קבוע ומציע עבורכם את כל המידע הנדרש בשביל להשתלב ביעילות בשוק העבודה.

קורסים מקוונים במכללת אורין שפלטר
בעקבות משבר הקורונה הלימוד המקוון הפך להיות יעד מועדף על כלל הלומדים. אנחנו פיתחנו את הקורסים שלנו במיוחד עבור לימוד מרחוק בתנאים הנדרשים. הקורסים שלנו פותחו לא רק עבור תקופת הקורנה אלא כחומר לימוד מקצועי, המתאים עבור אנשים שאינם יכולים להתפנות ללימודים. הקורסים שלנו הן ברמה הגבוהה ביותר שניתן בעידן המקוון. אנחנו תמיד מתעדכנים בכל הטכנולוגיות הנדרשות בשביל להעביר את החומר בצורה אינטראקטיבית ויעילה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.