לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ השקעות בצפון במכללת אורין שפלטר הוא ההזדמנות שלכם לשינוי מקצועי. ייעוץ השקעות היא הדרך שלכם להיכנס אל עולם שוק ההון. היועצים המבוקשים שלנו בוגרי המכללה, משתלבים בסוף הלימודים בתפקידים בכירים במערכת הבנקאית ובשוק ההון. היועצים המובילים שלנו מובילים תהליכים כלכליים רבי משמעות ומייעצים לאלפי לקוחות מדי שנה.


הלימודים כוללים הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך. ההתמקדות שלנו בצד המעשי מספקת לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים להשתלבות בשוק העבודה. הדגש המעשי אינו בא על חשבון הידע התיאורטי הנרחב. במסגרת הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הקורסים בסטטיסטיקה ומימון, יסודות החשבונאות, מבוא לכלכלה וניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. השילוב בין הצד המעשי לצד התיאורטי בא לידי ביטוי בבחירת המרצים שלנו. אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמבינים לעומק את התחום.
לשם סיום לימודי ייעוץ השקעות עליכם לעשות התמחות של שישה חודשים בחברה בעלת רישיון. בסיום הלימודים תקבלו תעודת יועץ השקעות ותרכשו מקצוע מכניס שיעזור לכם להשתלב בקלות המעגל העבודה.

ייעוץ השקעות אפשרויות פרנסה
יועצי השקעות עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ותפקידם לייעץ ללקוחות על מבנה תיק ההשקעות. היועץ הוא איש מקצוע אובייקטיבי הוא לא מוכר או משווק את המוצרים ללקוחות. השכר של יועץ השקעות מתחיל מסכום של 8000 ש"ח והוא יכול להגיע עד שכר של 16,000 ש"ח בחודש. לקורס שלנו אין תנאי קבלה, כל החומר הנלמד מועבר במסגרת הקורס. אנחנו מכינים אתכם צעד אחר צעד לתקופת הסטאז בייעוץ השקעות שלכם ומלווים אתכם בכל שלבי התהליך. הקורס שלנו יושם בהצלחה על ידי הבוגרים שלנו שהשתלבו לאחר הלימודים כיועצי השקעות מובילים בבנקים השונים ברחבי הארץ. ייעוץ השקעות פותח לפניכם צוהר לפרנסה יציבה ובטוחה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.