לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים מכינים אתכם לאחד המקצועות המעניינים והמתגמלים ביותר בשוק העבודה. יועצי השקעות עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ותפקידם לייעץ ללקוחות בנוגע למבנה תיק ההשקעות. לקוחות רבים אינם יכולים לנהל בעצמם את ההשקעות שלהם והם נזקקים לאיש מקצוע מיומן שיעשה זאת עבורם. היועץ אינו עוסק במכירה או בניהול של התיקים כל תפקידו מסתכם בייעוץ איכותי ואובייקטיבי המכוון לטובת הלקוח. בקורס יועץ השקעות במכללה תוכלו להירשם למסלול לימודים מקיף אשר ילמד אתכם את כל אבני היסוד למקצוע מבוקש זה, בו תרכשו ידע עיוני ותצברו ניסיון מעשי במגוון דרכים על מנת להתמקצע בתחום.


מנהל תיק השקעות רשאי לנהל את ההשקעות של הלקוחות שלו. מנהל ההשקעות רשאי לבצע פעולות של מכירה או קנייה של ניירות ערך בהתאם כמובן לרצון הלקוח.
ייעוץ וניהול תיקי השקעות לימודים דורשים ידע ומומחיות רבה ובעיקר הבנה של אופי השוק כיום. תוכנית הלימודים שלנו במכללת אורין שפלטר מכינה אתכם לשוק העבודה ומספקת לכם כלים מעשיים לעבודה. אנחנו מתמקדים בכל הטרנדים ובכל ההתפתחויות שחלו בשנים האחרונות. הקורס שלנו מתעדכן על בסיס קבוע בשביל להתאים את עצמו לדרישות השוק העכשוויות. המרצים שלנו הם מטובי המומחים בתחום, מורים מעולים ויועצי ומנהלי השקעות בעצמם עם ניסיון רב שנים בעבודה.

התמחות וסיום לימודים
בשביל לסיים את הלימודים בהצלחה יש לעבור מבחן של הרשות לניירות ערך. קורסי ההכנה שלנו מכילים את כל החומר הנדרש בשביל המבחנים כולל הכנה מעשית להתמחות בסיום הלימודים. בסיום המבחנים תוכלו לקבל רישיון עבודה בייעוץ או בניהול תיקים בהתאם למסלול שבחרתם. לאחר מעבר של ארבע מקצועות היסוד, אתיקה, כלכלה, חשבונאות ומימון ניתן להתחיל בהתמחות. סטאז' בייעוץ השקעות משתנה בין תפקיד לתפקיד וכך גם אורך תקופה זו. תקופת ההתמחות עבור ייעוץ השקעות היא שישה חודשים. מנהל תיקים צריך לעבור התמחות של תשעה חודשים. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים ומספקים לכם כלים מעשיים ותיאורטיים להשתלבות מהירה בשוק העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.