לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות אנחנו עדים לביקוש הולך וגובר של לימודים און ליין. במיוחד בתקופה האחרונה, נאלצו מוסדות לימוד רבים להעביר את הלימודים שלהם למסגרת אינטרנטית. עם כל היתרונות הגדולים של לימוד אינטרנטי, ישנם תחומים מסוימים שבהם הלימוד הפרונטלי משמעותי. לימודים היברידיים משלבים בין שני סוגי הלימודים, הלימודים הפרונטליים והלימודים המקוונים. לימודי ייעוץ פנסיוני היברידיים, משלבים ביחס של 30% עד 70% את שני סוגי הלימוד. הלימודים המקוונים תופסים את רוב הנפח אבל בניגוד ללימוד מקוון בלבד, יש משקל משמעותי למפגש פנים מול פנים עם המרצים.

לימודי ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר
לימודי ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר משלבים לימוד מקוון עם דגש על מספר מועט של פגישות פרונטליות. התוכנית שלנו בנויה כשילוב עדין בין שני התחומים בשביל לספק ללומדים חווית לימודים עשירה ואפקטיבית. בסופו של המסלול לאחר שתלמדו את כל החומר העיוני, תתנסו במבחנים פרקטיים בתחום שיסייעו לצבירת הניסיון המתאים ותעברו תקופת סטאז'  - תוכלו לקבל רישיון משווק פנסיוני.
המסלול שלנו לייעוץ ושיווק פנסיוני, מכין את הסטודנטים למבחני הגמר של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בסופו של הקורס השאיפה שלנו היא שכל סטודנט יעבור את המבחנים בהצלחה.


הלימודים במתכונת המיוחדת שלנו, מאפשרים לסטודנט מרחב תמרון נרחב, בו הוא קובע בעצמו את קצב הלימודים. הלימודים מתאימים הן לאנשים עובדים והן לאנשים המנסים לשלב לימודים מקצועיים עם עבודה בפועל.
ייעוץ פנסיוני מאפשר לכם עם סיום הלימודים, לעבוד במגוון אפשרויות תעסוקה. חלק מהיועצים או המשווקים הפנסיונים עובדים בבנקים, בחברות או בסוכנויות הביטוח השונות. חלק אחר מעדיף לעבוד כמשווק פנסיוני עצמאי.
בעולם של ימינו שיווק וייעוץ פנסיוני הוא מקצוע נדרש. עובדים רבים במגזר הציבורי והפרטי כולל עצמאים, אינם יכולים לנהל כיום את קרנות הפנסיה שלהם. ריבוי הפוליסות והביטוחים השונים, דורשים איש מקצוע המבין לעומק את העניין.

לימודים היברידיים, הופכים את חווית הלימוד המקוון לעולם חדש מופלא. ישנם סטודנטים שאין להם זמן פנוי ללימודים פרונטליים. אצלנו במכללה, לומדים סוכני ביטוח עסוקים ואנשים שעובדים במשרה מלאה. לכן לימודים מקוונים הם הפתרון האידאלי עבורם. למרות זאת חלקם מעדיפים, ייעוץ פנסיוני לימודים היברידיים. במיוחד לאור העובדה שרוב העבודה מתבצעת במסגרת עצמאית. בחלק הפרונטלי, העזרה שהם מקבלים, תומכת בסטודנטים באופן מקצועי ורגשי. השילוב המיוחד בין הלימוד פנים אל פנים והלימוד באינטרנט, מעניק לסטודנטים רבים, הזדמנות ללמוד בצורה המתאימה במיוחד עבורם.

למידה היברידית מודל ייחודי לעידן החדש

למידה משולבת אפשרית כיום תודות להתפתחות הטכנולוגיה. אנחנו מתאימים את עצמנו לעידן החדש, שבו הלימוד המקוון הופך למרכז העניין. אבל אנחנו לא מזניחים את הצד האנושי. את היכולת שלכם לקבל מענה אישי על ידי המרצים שלנו. האקדמיה התאימה את עצמה לעולם המקוון. סביבת הלימודים ההיברידית, מעניקה לסטודנטים חוויה מרתקת ואינטראקטיבית. הלימוד באינטרנט עלה מדרגה בשנה האחרונה ובאמצעות תוכנות מתקדמות, ניתן להעביר את חומר הלימוד בצורה חיה ומלאה. אבל תמיד יש מקום לשיחה ולמפגש פנים אל פנים עם המרצים.

ייעוץ פנסיוני לימודים היברידיים

למידה היברידית היא לא רק העברה של חומר הלימוד לפורמט דיגיטלי. במהלך התרגום של החומר הפרונטלי, אנחנו מטמיעים את הידע בצורה שונה. בנוסף לכך לימודי ייעוץ פנסיוני מתקיימים, באמצעות דיון בתיאורי מקרים ובסימולציות תוך כדי למידה. אנחנו מעבירים את הלימוד החי בכיתה לפורמט דיגיטלי, תוך כדי שמירה על כל המאפיינים החשובים. בצורה הזאת הסטודנטים שלנו מקבלים את המיטב משני העולמות. העולם הריאלי של הלימוד הפרונטלי והעולם הוירטואלי, שבו הלימוד המקוון הוא מרכז העניין. אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחוויה לימודית ממדרגה ראשונה. מודל ייחודי של לימוד משולב המכשיר עשרות יועצים פנסיוניים מדי שנה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.