לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כל סוגי הנכסים צריכים להיות מבוטחים, לכן אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה הוא סוכן ביטוח.
סוכן ביטוח כללי, אלמנטרי, מתמחה בביטוחי רכוש ותאונות. הסוכן מתמחה בביטוח רכוש פרטי, ביטוחי רכב או דירה, ובביטוח עסקי. אחד התחומים הכי מבוקשים היום בשוק העבודה, הוא סוכן ביטוח תאונות אישיות וביטוחי הנסיעות לחו"ל. הסוכן יכול לחסוך ללקוחותיו סכומי כסף משמעותיים והוא האחראי למצוא את פוליסת הביטוח המשתלמת ביותר עבורם.


סוכן ביטוח אלמנטרי, יכול לעבוד בתור עצמאי או כשכיר במסגרת העסקה בחברת ביטוח או באחת מסוכנויות הביטוח הפועלות בישראל. הסוכן יכול להתמקד בכל סוגי הביטוחים הקיימים כיום בשוק. כל סוכן מוצא את הנישה שמתאימה לו ביותר ואת תחום המומחיות המועדף עליו.
במסגרת הלימודים ניתן ללמוד בשני מסלולים מובילים. המסלול לקבלת רישיון לייעוץ ביטוח אלמנטרי והמסלול לקבלת רישיון לעסוק בביטוח אלמנטרי. המכללה שלנו מציעה מסלול התמחות המשלב את שני התחומים, הלימודים אצלנו במכללה מכינים אתכם ישירות לשוק העבודה. המסלול שלנו כולל הכנה מלאה לבחינות רשות לניירות ערך ומשרד האוצר, בסופו של הקורס ולאחר הבחינות וסיום ההתמחות תוכלו להוציא רישיון ביטוח אלמנטרי.
השכר ההתחלתי של סוכן ביטוח אלמנטרי העובד כשכיר בחברה מתחיל עם 6000 ש"ח, אך לאחר צבירת ניסיון בתחום ועבודה כיועץ משווק מומחה, השכר יכול להגיע ל-15,000 ש"ח זאת לפני הבונוסים והמענקים.

הגדלת ההכנסה השמיים הם הגבול
הנכס המשמעותי ביותר עבור כל סוכן ביטוח הוא תיק הלקוחות. גובה ההכנסות החודשית של סוכן ביטוח תלוי באופן ישיר באיכותו ובכמותו של תיק הלקוחות. סוכן איכותי הנותן שירות מצוין ללקוחותיו ומגדיל בהדרגה את מעגל הלקוחות יכול להגיע לשכר מרקיע שחקים. בכל הנוגע למשווק פנסיוני שכר על העבודה השמים הם הגבול.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.