לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח הפכו בשנים באחרונות למקצוע מבוקש. בעולם המשתנה של ימינו, בו תוחלת החיים עלתה ורמת החיים השתפרה בצורה ניכרת, עולם הביטוחים צובר תאוצה. השינויים ברמת החיים גרמו לכך שאנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח. פוליסות המספקות עבורם הגנה וביטחון בעולם דינמי הנתון כל הזמן לשינויים.
הביטוחים המוצעים כיום בשוק כוללים, ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד שורה ארוכה של ביטוחים ופוליסות שונות. הביטוח המקיף ביותר כיום הוא הביטוח האלמנטרי, הכללי, הכולל את כל ביטוחי הרכוש והתאונות השונים.
סוכני הביטוח הם האנשים הנמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות ועליהם לדעת לעומק את רזי המקצוע, בשביל להציע לכל לקוח את התוכנית המתאימה עבורו.
התוכנית ללימודי ביטוח באזור הצפון במכללת אורין שפלטר, היא אחת התוכניות המתקדמות ביותר בתחום. אצלנו תלמדו את יסודות הביטוח בצורה מעמיקה ויסודית כולל התמקדות בצד הפרקטי של המקצוע. בסיום הלימודים הבוגרים שלנו משתלבים מיידית במעגל העבודה וקוצרים את פירות הלימודים תוך זמן קצר בלבד.

מסלול מקיף ללימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר
מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם תכנית לימודי ביטוח מקיפה בתחום הביטוח האלמנטרי, ביטוח כללי, המכילה את כל הנושאים הרלוונטיים להשתלבות מיידית בשוק העבודה. התוכנית כוללת את כל קורסי היסוד הבסיסיים, קורס יסודות הביטוח, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, כולל הכנה לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההתמקדות בקורסים שלנו היא בפרקטיקה הנדרשת לצורך עבודה בתחום ואנחנו שמים דגש מיוחד על סימולציות ואמצעי לימוד אינטראקטיביים המותאמים לסביבת העבודה המודרנית.
לימודי ביטוח מתאימים לכל מי שרוצה לעסוק בתחום, במסגרת של הסבה מקצועית או רכישת מקצוע או עבור עובדי חברות וסוכנויות ביטוח. סוכני הביטוח השונים יכולים בסיום הלימודים, לעבוד כעצמאים או להשתלב בחברה גדולה והם יכולים להתמקד בכל סוגי הביטוחים הנדרשים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.