לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק התעסוקה של ישראל משתנה ללא הרף וגם אם בעבר הדרישה הבסיסית לעבודות איכותיות הייתה 12 שנות לימוד, כולל 3 או 4 שנים במכללה או אוניברסיטה, כיום המצב הוא שונה. כאשר אנשים מחפשים אחר לימוד מקצוע ללא 12 שנות לימוד יש להם כמה אפשרויות, כאשר הטובה ביותר מגיעה מעולם הכלכלה. תחומים רבים בתוך עולם הכלכלה מאפשרים להיכנס אליהם בעזרת תואר מקצועי, אותו אפשר ללמוד גם ללא תנאים מקדימים. התואר המקצועי הוא מאוד פרקטי ומכוון מטרה, במה שהופך את הלימודים המסורתיים ללא כל כך רלוונטיים.

תארים מקצועיים יכולים להתאים להרבה אנשים מכל מיני סיבות. ראשית, התארים הללו קצרים יותר, ללא חומר לא רלוונטי, וכאלו שמאפשרים לתחזק חיים חברתיים ומשפחתיים גם במהלך התואר. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלולי לימוד רבים ומגוונים בעולם הכלכלה, אשר מביאים איתם הרבה מאוד יתרונות. באורין שפלטר ניתן ללמוד חומר עדכני ונכון בתחומים כמו משכנתאות, נדל"ן, שוק ההון ולימודי ייעוץ פנסיוני, ולהצליח להיכנס למקומות הנחשקים ביותר בארץ, לביצוע סטאז', ואף להישאר בהם בהמשך, אם מצליחים להצטיין. תארים מקצועיים הם גם קצרים וממוקדים יותר, ומונעים בזבוז זמן מיותר.

מסלולי לימוד אידאליים

היכולת להיכנס למסלול לימודים פרקטי, מכובד ורווחי, פונה להרבה אנשים, לבטח ללא הצורך ללמוד למבחן פסיכומטרי או אפילו לסיים תיכון. הרבה אנשים לא מסיימים תיכון מכל מיני סיבות שקשורות לאי התאמה, ולאו דווקא ליכולות אקדמיות. במקרים כאלו, מסלולי הלימוד של אורין שפלטר הם אידאליים. בין אם תבחרו במסלול לימודי סוכן ביטוח או מסלול ייעוץ פנסיוני, תקבלו ארגז כלים וידע מעשי שיסייע לכם ברכישת הניסיון הדרוש להשתלבות באותו תחום. באורין שפלטר תמצאו את המרצים האיכותיים ביותר בארץ בנושאי הכלכלה השונים, ותוכן רלוונטי ונכון, שעוזר להשיג את היתרון לפני מבחני הלשכה הרלוונטיים והכניסה לשוק העבודה, שיכולה להיות כשכיר, או כעצמאי מצליח. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.