לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תחום הביטוח הוא כזה שהרלוונטיות שלו אף פעם אינה נגמרת, מכיוון שכל אחד צריך להגן על עצמו, על משפחתו ועל הרכוש שלו. ביטוח הוא משהו שנותן שקט, בין אם נמצאים בבית, נוסעים ברכב או טסים לחו"ל, ולכן, סוכני ביטוח תמיד יוכלו למצוא את עצמם עובדים בתור שכירים או עצמאים, ולספק לאנשים את מה שהם צריכים מבחינת פוליסות מתאימות. אם בעבר היה צורך ללמוד את נושא הביטוח באמצעות מסלולי לימוד פרונטליים קשים או בשיעורי ערב, כיום אפשר לקבל לימודי ביטוח אונליין ברמה גבוהה במוסדות איכותיים במיוחד.

בין כל השינויים שהכניסה הטכנולוגיה לחיינו, נמצאת גם הטרנספורמציה שחלה על עולם האקדמיה. השיעורים הפרונטליים המוכרים לוקחים צעד אחורה, ואת מקומם ממלאים מסלולי לימוד מקוונים שיכולים לתת את הערך המוסף. בקורסים דיגיטליים אונליין, יכולים הסטודנטים ללמוד מהבית, בזמן ובקצב שלהם, לחסוך זמן וכסף, ולקבל את התוכן בצורה הכי נוחה שיש. עם זאת, חשוב ללמוד במקום הנכון, שיודע לשלב את הטכנולוגיה המדוברת בתוכן הלימודי וכמובן, לבחור את המקצוע הנכון. אחד מהתחומים שעוברים בצורה הטובה ביותר בלימודים מקוונים הוא כמובן הביטוח, ולבטח כאשר לומדים במקום הנכון, כמו מכללת אורין שפלטר.

 

למידה טכנולוגית

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחומי הכלכלה השונים, לרבות תחום הביטוח, על ענפיו השונים. במכללת אורין שפלטר עובדים אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל, והם מצליחים להעביר את החומר העדכני ביותר, בדרכים טכנולוגיות, ובצורה האידאלית למען הסטודנט. כל השיעורים והתרגילים שמצולמים ומוקלטים במכללה עולים לאתר ייעודי, עם ממשק נוח, אשר מאפשר לסטודנטים לקבל את המעטפת שהם צריכים כדי להצליח בקורס, ולהתחיל לעבוד בתחום שהוא מכובד, רווחי, וכזה שתמיד יש לו ביקוש.

לימודי מקוונים בזמן המתאים עבורכם

לימודים מקוונים הפכו בשנה האחרונה לאופציה היחידה עבור מכללות ואוניברסיטאות. ברחבי הארץ הלימוד באינטרנט החליף באופן מלא את הלימוד הפרונטאלי. בחלק מהמקצועות זה עניין לא פשוט ואפילו בלתי אפשרי. במקצועות הדורשים שיעורי מעבדה או התנסות מעשית בכיתה, הפורום הדיגיטלי לא יכול לספק את הסחורה.
במכללה שלנו אנחנו עובדים עם הפורמט המיוחד של לימוד מקוון כבר זמן רב. בתקופת הקורונה זה היה הכלי הבלעדי אבל גם לפני וגם אחרי יש לנו קורסים מעולים שנלמדים באופן מקוון. אחד הקורסים המובילים שלנו לימודי ביטוח אונליין מאפשר לסטודנטים ללמוד את כל התחום מהבית. לימודי תעודה כוללים גם שיעורים מוקלטים שבהם תוכלו לצפות בזמן הפנוי שלכם. תוכלו לתכנן בהתאם את קצב הלימוד ולהתאים אותו לעבודה ולחיי המשפחה.

רבים מהסטודנטים שלומדים להיות סוכני ביטוח או יועצים ומשווקים עובדים כבר במשרה מלאה. לכן אנחנו מתאימים את הקורסים שלנו לזמן שלכם כל זאת כמובן ללא ויתור על רמת הלמידה. את הקורסים שלנו מעבירים טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע בעצמם עם ניסיון בתחום. אנחנו עושים את המיטב בשביל לשלב בלימוד שלנו סימולציות ותיאורי מקרים בשביל להתכונן כראוי לשוק העבודה.

הכנה מלאה לשוק העבודה

אחד הדברים המאפיינים את המכללה שלנו הוא הדגש המעשי. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא עבודה. בדיוק בשביל זה יש לנו מערך השמה לבוגרים עם עשרות הצעות עבודה מדי יום. אנחנו אוספים עבורכם את ההצעות המובילות מחברות הביטוח ומסוכנויות בשביל להקל עליכם את תהליך חיפוש העבודה. בפורטל שלנו תמצאו הצעות ממקומות מעולים שבהם תוכלו לעבוד מיידית עם סיום הסטאז'. לאחר הלימודים והמבחנים וההתנסות המעשית אתם מוכנים בהחלט להתחיל לעבוד בתחום. כל מה שאתם צריכים זה עזרה קטנה עם החיפוש ובדיוק בשביל זה הקמנו את שירותי ההשמה.

לימודי ביטוח אונליין הם לימודים מקיפים הערוכים במתכונת מיוחדת המותאמת לעולם הדיגיטלי. חומר הלימוד המועבר אונליין על ידי המכללה מכיל את כל החומר הנדרש עבורכם. הנושאים המרכזיים שאותם תלמדו במהלך הלימודים כוללים קודם כל את יסודות הביטוח, כולל לימוד מקיף של החוקים והרגולציות בתחום. נתמקד במיוחד ברשות לניירות ערך ונלמד את כל העקרונות והחוקים הרלוונטיים שיעזרו לכם להשתלב במהרה במעגל העבודה. לימוד מקיף ומעמיק מכוון לעולם המעשה הוא המוטו שלנו במכללה. אנחנו לומדים בשביל להתמקצע בתחום וכל נדבך בשרשרת משרת את המטרה. בסופו של דבר אנחנו מכשירים סוכני ביטוח מובילים לעבודה בחברות ובסוכנויות או כעצמאים.

לימודי ביטוח אונליין

בקורסים שלנו נלמד סטטיסטיקה ומימון, כלכלה וחשבונאות וכל התחומים הנדרשים למבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך. כמו כן נעבור על כל סוגי הביטוחים. אלמנטרי, ביטוח תאונות, ביטוח פנסיוני, משכנתאות ועוד ביטוחים רבים ומגוונים. בהתאם למסלול שבחרתם, פנסיוני או אלמנטרי תקבלו את כל ההכשרה המתאימה.

לימודי ביטוח יתרונות מרכזיים

לימודי ביטוח מכינים אתכם לאחד המקצועות המובילים ביותר בשנים האחרונות. סוכן ביטוח אלמנטרי או פנסיוני הוא מקצוע מבוקש במיוחד במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות. המסלולים המרכזיים הם כמובן הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי אבל זאת רק ההתחלה. עם ההתקדמות בתחום השכר כמובן עולה בהדרגה. אתם יכולים להגדיל בצורה משמעותית את השכר כבר לאחר כמה שנים של עבודה. כעצמאים השמים הם הגבול עבורכם והכל תלוי ברצון שלכם להתקדם. אצלנו תלמדו בצורה מעשית איך לעבוד בתחום. במכללת אורין שפלטר תרכשו את כל הכלים הנדרשים להתחיל מיידית בעבודה. אנחנו עושים את המיטב בשביל לספק עבורכם חווית למידה מקיפה על ידי טובי המרצים בתחום. אנשי מקצוע מעולים שעובדים כבר שנים רבות כסוכני ביטוח, רואי חשבון או מקצועות אחרים משיקים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.