לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 הטרנד של למידה משולבת תופס תאוצה בשנים האחרונות והוא מצליח לשלב בהצלחה את הקידמה והטכנולוגיה בתוך תוכנית הלימודים. למידה משולבת מחשב למעשה מחברת בין שיעורים פרונטליים למחשוב ושיעורים מקוונים ביחס של כ-30 עד 79 אחוזים על פי ההגדרה. כך, תלמידים רבים מצליחים לייעל את הלמידה שלהם, באמצעות שיטה שמביאה איתה כמות גדולה של יתרונות, כמו גישה מהירה לידע, חיסכון בזמן וכסף, תחושת ביטחון ושליטה, וחווית לימוד שהיא מיוחדת ושונה מכל מה שהכירו עד כה.

ההצלחה של למידה משולבת היא אינה מקרית והיא מגיעה אחרי שנים רבים של חקר. מחקרים על למידה משולבת מראים את ההצלחה, כאשר ניכר מהם כי התלמיד מפתח תחושת שליטה בנתיב הלמידה, והוא מצליח להתאים לעצמו את הקצב ותוכנית הלימודים האידיאלית עבורו, בכך שהוא מנטרל פרטים שהם אינם חשובים לו, ומתמקד בנושאים בהם הוא מתקשה ורוצה לחקור. בנוסף, הלמידה המשולבת מאפשרת להרבה מאוד אנשים להישאר בבית וללמוד בצורה מקוונת, כאשר כגיבוי, יש להם את השיעורים הפרונטליים וההשלמות מהמרצים. כך, מודל למידה משולבת מעניק את הטוב משני העולמות ויכולים למקסם את תוכנית הלימודים שלהם.

כולם מרוצים

מחקרים על למידה משולבת מראים גם כי התלמידים מפתחים תחושה חזקה יותר של קהילת למידה, וכן תחושה חזקה יותר של תועלת משיעור. הציונים שלהם עולים בצורה משמעותית ויש הרבה פחות תלמידים שפורשים מהקורסים המדוברים. בנוסף, התלמידים סומכים יותר על המורה, מרגישים שהם מקבלים ממנו יותר תשומת לב אישית וקבוצתית וחשוב לציין כי גם המרצים מאוד מרוצים מהשיטה, ותומכים בה בכל מסגרת אפשרית. יש כיום מגוון קורסים שאפשר לקחת וללמוד בשיטה המשולבת, הן באקדמיה והן במכללות מקצועיות ובכך לייעל את הזמן ולקבל תוכנית לימודים מותאמת ונכונה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.