לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק העבודה בישראל הוא קשה ומורכב, גם עבור שכירים, אך לבטח עבור עצמאים. לא קל לפתוח עסק פרטי בישראל, ויש הרבה מאוד אלמנטים שקשורים להוצאות שונות, סחבת בירוקרטית, תנאי העסקה, פנסיה ולבסוף, סיכויי ההצלחה הם די נמוכים על פי הסטטיסטיקה. המדינה מנסה לעודד עצמאים בכך שהיא מעניקה להם הטבות מס שונות, אך עדיין המורכבות היא גדולה והרבה מאוד עסקים קטנים נסגרים מדי שנה. בחלק מהמקרים, לעצמאים רבים נמאס והם מחליטים ללכת לכיוונים שונים, שיהיו יציבים יותר מבחינה כלכלית.

הסבת מקצוע לעצמאים היא אפשרית, גם הסבת מקצוע בגיל מאוחר יחסית וגם בלי רקע, אם מבצעים אותה במקום הנכון. יש צורך בהכרת עולם חדש לחלוטין ומעבר לכך, להיכנס לתחום מעניין, רווחי וכזה שיש לו אופק עתידי, בין אם מדובר בשכירים ובין אם מדובר בעצמאים. מקצועות הכלכלה השונים הם פופולאריים מאוד כיום עבור הרבה אנשים, והם יכולים להיות רלוונטיים לעוד הרבה שנים קדימה. מקצועות כמו ייעוץ שוק ההון, משכנתאות, ביטוחים ופנסיות יהיו עדיין חשובים בעוד הרבה שנים, אם כי ייתכן שאופי העבודה ישתנה ויהיה טכנולוגי הרבה יותר. כדי להתכונן להסבת המקצוע בצורה הטובה ביותר, העדיפות היא לבחור מקצוע כלכלי וללמוד אותו במכללה כמו מכללת אורין שפלטר.

תפקידים נחשקים

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלולי לימודים וקורסים איכותיים במיוחד, עם נגיעה טכנולוגית שמכינה את הסטודנטים הן להווה והן לעתיד. הסבת המקצוע שמציעים באורין שפלטר היא מאוד פרקטית, מכיוון שמדובר בקורסים אונליין עם תעודה, בהם יכולים לצפות הסטודנטים בזמנם החופשי. באורין שפלטר מעניקים מעטפת איכותית שכוללת מרצים ברמה גבוהה, תוכן נכון, גישה למידע מאנשי מקצוע ברמה גבוהה, וכן סיוע מהמכללה עצמה בהשגת תפקידים נחשקים בכמה מהחברות הכלכליות הבולטות והגדולות ביותר בארץ.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.