לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק התעסוקה בישראל הוא דינמי מאוד, ועם ההתקדמות הטכנולוגית העצומה, השינויים הנעשים הם די קריטיים ומשמעותיים. השינוי הוא לא רק באופי העבודה, אלא גם בתפקידים עצמם, ויש הרבה מאוד אנשים כיום שעובדים במקצועות שלא יהיו קיימים בעתיד הקרוב, ולכך יש להיערך, גם אם אתם נמצאים בגיל מאוחר. המטרה המקצועית של כל אחד מאיתנו היא למצוא את המקום המתאים לו, וכזה שיהיה עם אופק עתידי ולכן, הרבה מאוד אנשים מבצעים כיום הסבת מקצוע כדי להתאים את עצמם למצב החדש שנוצר.

הסבת מקצוע בגיל מאוחר היא קונספט לא פשוט לעיכול, מפני שאנשים שלמדו ועסקו במקצוע אחד, מנסים עכשיו להתקדם בתחום אחר. עם זאת, גם הסבת מקצוע לבני 50 ולמעלה מכך היא אפשרית, ואף מבורכת, ומראה כי ניתן להמציא את עצמכם מחדש בכל עת, וזאת על מנת ללמוד, להשתפר, להתקדם וגם להרוויח יותר. מרבית האנשים שמבצעים הסבת מקצוע לבני 50 מחפשים תחומים יציבים, וכאלו שיהיו רלוונטיים גם בעתיד. במכללת אורין שפלטר אפשר למצוא את הפתרון המושלם, עם מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד בתחומי הכלכלה השונים, אשר מבטיחים כרטיס כניסה למקצועות מבוססים, מכובדים, רווחיים וכאלה שאין ספק שיהיו שם גם בעתיד.

מעטפת לימודית מושלמת

במכללת אורין שפלטר מציעים מעטפת לימודית מושלמת לסטודנטים שלה, ללא קשר לסטטוס שלהם בחיים. למכללה שני קמפוסים, בתל אביב ובחיפה, אם כי היא מציעה גם רישום לקורסים אינטרנטיים, אשר מבטיחים איכות בכל שיעור. באורין שפלטר מצלמים את כל השיעורים והתרגילים ומעלים אותם לאתר המכללה, כך שקל ללמוד מהבית בזמן ובקצב שלכם, במה שעוזר לבטח לאנשים עם בני או בנות זוג או משפחות. באורין שפלטר אפשר למצוא מומחים לתחומים כמו נדל"ן, שוק ההון, משכנתאות וביטוחים, ולקבל הכשרה שתעזור לעבוד בחברות גדולות ואפילו כעצמאים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.