לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המסלול המקצועי שעוברים אנשים כולל לא מעט מהמורות בדרך. לעיתים אנשים מחכים שנים לקידום או לתוספת שכר, ולעיתים הם נשברים באמצע ומבינים שהם ביצעו את הבחירה הלא נכונה. לרוב, אנשים נכנסים ללימודים ומקבלים את ההכשרה בגיל מוקדם מאוד, מיד אחרי הצבא, ובהרבה מקרים הם מבינים לאחר כמה שנים, שהם ביצעו את הבחירה הלא נכונה. הסבת מקצוע בגיל מאוחר זה מונח מפחיד, אך הוא אפשרי ואף מזמין אם מבצעים אותו במקום הנכון. הסבת המקצוע בגיל 30 אפשרית גם, ואפילו בגילאים 50 ומעלה, אך צריך לדעת היכן לבצע את התהליך.

הסבת מקצוע בגיל מאוחר צריכה להתבצע בצורה חכמה. ניתן ללמוד מקצוע מהבית עם אופק עתידי, כזה שההכשרה שלו לא ארוכה, בתנאים נוחים (מהבית או בשעות גמישות) ויתרה מכך, במקום שמסייע לאנשים לא רק לקבל הכשרה, אלא גם לקבל עבודות איכותיות. על כל הפרמטרים הללו עונה מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית האיכותית ביותר בישראל בתחומי הכלכלה השונים. באורין שפלטר ניתן לקבל מסלולי לימוד וקורסים בנושאים כמו ביטוחים, פנסיות, ייעוץ שוק ההון ומשכנתאות, ואף לקחת אותם בצורה מקוונת או פרונטלית. באורין שפלטר מעניקים את כל התנאים להצלחה ומעבר לתוכן פרקטי, מכינים את הסטודנטים לעבודה גם בעתיד, באמצעות חיבור טכנולוגי לאותם מקצועות כלכליים.

עתיד טוב יותר

באורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים ביותר בארץ, ובנוסף, כל השיעורים מועלים לאתר המכללה, כדי לאפשר לאנשים בגילאים מאוחרים יותר, עם משפחות והתחייבויות שונות, ללמוד בזמן ובקצב שלהם. באורין שפלטר מסייעים לסטודנטים להיכנס לעבודה בחברות הגדולות ביותר בישראל, ונותנים את כל הכלים להצלחה בתחום שהוא מכובד, רווחי ומאתגר במיוחד. הסבת מקצוע לא חייבת להיות מפחידה או כזו בה שמים את כל הביצים בסל אחד, אלא גם תהליך מהנה, מעשיר וכזה שפותח חלון לעתיד טוב יותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.