לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הכניסה לעשור החמישי לחיים היא אינה פשוטה, ואנשים רבים אשר מגיעים לגיל 40, רואים את עצמם מבוססים מבחינה משפחתית ומקצועית, אך לא תמיד זה המצב. הדינמיות של שוק התעסוקה כיום, במיוחד בישראל, היא מדהימה, ואנשים רבים מוצאים את עצמם במקצועות ובתפקידים לא רלוונטיים להווה, ולבטח לעתיד. בגיל 40, צפויים לאדם הממוצע לפחות עוד כ-25 שנות עבודה, ואם הוא רוצה לשפר את עצמו ולהגדיל את ההכנסה שלו, הוא צריך להתאים את עצמו למציאות. הסבת מקצוע בגיל 40 היא מורכבת, אך לא בלתי אפשרית, לבטח אם מבצעים אותה נכון.

מקצועות רבים שאותם אנו מכירים כיום, לא ייראו אותו הדבר בעתיד, ויש הרבה מאוד מקצועות שהם אינם רלוונטיים כיום, אך יהיו במוקד שוק התעסוקה בעתיד. לכן, הרבה אנשים שוקלים הסבת מקצוע בגיל 30 או 40, כדי לשנות מקצוע ולהיכנס למשהו יציב יותר. מבין כל האופציות, אין כל ספק שמקצועות הכלכלה השונים ילוו אותנו בשנים הקרובות, אם כי על פי כל ההערכות, זה לא יהיה באותו פורמט. מקצועות כיום ייעוץ משכנתאות ושוק ההון, ביטוחים ופנסיות יהיו טכנולוגיים יותר, וישלבו מספר רב יותר של אלמנטים. בתוך כך, מדובר במקצועות רווחיים ומכובדים מאוד, וכדי ללמוד אותם היטב ולהשתלב בשוק התעסוקה, צריך ללמוד במקום הנכון.

השתלבות אידאלית

במכללת אורין שפלטר עוזרים לאנשים רבים לבצע הסבת מקצוע בגיל 40 בתחומים שונים. מדובר במכללה האיכותית ביותר בארץ בתחום הכלכלה, והיא מציעה מגוון עצום של קורסים ומסלולי לימודים בנושאים שונים, כאשר הם משלבים במקצועות דיגיטליים את האלמנט הטכנולוגי ומכינים אנשים לשינוי הגדול שנמצא מעבר לפינה. באורין שפלטר מלמדים המרצים הטובים בארץ, ובנוסף, במכללה מסייעים לאותם אנשים למצוא את התפקיד המתאים להם ולהשתלב בו בצורה אידאלית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.