לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

גיל 30 מסמל עבור הרבה אנשים את המעבר מחיי הרווקות לחיי המשפחה. באותו שלב בחיים, של הכניסה לעשור הרביעי, אנשים כבר מחפשים להתיישב, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. מרבית האנשים מקבלים את ההכשרה שלהם מיד אחרי הצבא, ומגיעים לגיל בו צריך להתקדם, אך יש עוד דרך, שהיא לעיתים טובה יותר, לשדרג את התחום המקצועי בחיים, והיא באמצעות הסבת מקצוע. הרבה אנשים מרגישים שהם בחרו במקצוע הנכון ביותר עבורם, או כאלה שמרגישים תקועים. במצב כזה, הסבת מקצוע בגיל 30 היא בהחלט אופציה נהדרת, אם עושים אותה נכון.

שוק התעסוקה בישראל נמצא במצב של שינוי, והרבה מקצועות ותפקידים כיום לא יהיו רלוונטיים בעתיד. הרבה אנשים מבינים זאת, גם לאחר שקיבלו הכשרה והתחילו לעבוד, ומבינים שמקצועות לעתיד נמצאות במקומות אחרים. תחום אחד שתמיד יהיה רלוונטי הוא תחום הכלכלה, על גווניו השונים, כולל ייעוץ שוק ההון, מכירת פוליסות ביטוח, משכנתאות, פנסיות ועוד. עם זאת, גם התחום הזה משתנה, והופך לטכנולוגי יותר, אזי שאם לומדים אותו, צריך לעשות זאת במקום הנכון, ובכזה שנותן את כל הכלים להצלחה. מכללת אורין שפלטר היא בדיוק המקום הנכון לבצע את הסבת המקצוע שלכם.

מעטפת איכותית

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחומי הכלכלה השונים, וכאשר רוצים להיכנס לתחום רווחי ובעל האופק העתידי, יש לפנות למסלולי הלימוד וקורסים להכשרה מקצועית של המכללה. באורין שפלטר מלמדים המרצים הטובים ביותר בישראל, הנותנים דגש על תוכן מקצועי ופרקטי, המכין את הסטודנטים לעבודה בהווה וגם בעתיד. המכללה נותנת כרטיס כניסה לתפקידים איכותיים ורווחיים, מסייעת להשתלב בחברות גדולות בתחום, ומספקת מעטפת איכותית לסטודנט בשלל אספקטים אקדמיים, כולל לימודים אפקטיביים מהבית, המתאימים לאנשים בגילאי 30 ומעלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.