לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המגוון שמציע שוק העבודה בישראל הוא עצום, אך באופן טבעי, יש מקצועות עבודה מבוקשים יותר מאחרים. אנשים מחפשים אחר מקצועות עם שכר טוב, עם עניין ואתגר, ועם אפשרות להתפתח ולגדול כדי להגיע להגשמה עצמית ולאפשרות לספק למשפחה חיים נוחים וטובים יותר. כך, אפשר לראות שעבודה בתחומי הכלכלה השונים הם מבוקשים מאוד. למשל, תחום הביטוח הוא פרקטי מאוד, עם אפשרויות להתקדם ולהרוויח טוב, כמו גם תחום ייעוץ ההשקעות, הפנסיה והמשכנתאות. תחומי הכלכלה הם כאלו שתמיד יהיה להם צורך, ויתרה מכך, הם מתקדמים, טכנולוגיים יותר וכאלו שיהיה מעניין מאוד לראות כיצד ייראו בעוד מספר שנים. עם זאת, כדי להיכנס לתחום בצורה חלקה, צריך ללמוד במקום הנכון.

מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה, מציעה מסלולי לימוד ברמה גבוהה בתחומי הכלכלה השונים, לצד קורסים ייעודיים ונקודתיים, אשר עוזרים להיכנס לעבודה בצורה אידאלית. המכללה מאפשרת מסלול לימודים פרקטי ויעיל, שמהווה כרטיס כניסה לאחד ממקצועות העבודה המבוקשים ביותר בישראל. במכללת אורין שפלטר מקבלים את כל הכלים כדי לעבוד באותם תחומים בחברות הגדולות ביותר במשק, איתן שומרים על קשר רציף במכללה, ואפילו להצליח בצורה עצמאית, שכוללת המון יתרונות ויכולה להתאים להרבה אנשים.

מקצועות עבודה המבוקשים 

לרכוש את הידע

במכללת אורין שפלטר ניתן לבחור מסלול התמחות, לקחת מספר קורסי יסוד ובהמשך לבחור מסלול התמחות וסטאז' בתחומים הפיננסיים השונים. בכל תחומי הכלכלה אפשר להתחיל ולהרוויח סכומים יפים מאוד כבר בשלב הראשוני, ויתרה מכך, להצליח להתקדם בעזרת ידע רב שנרכש במכללה, והכנה לשלב הבא באבולוציה של התחום. במכללה שמים דגש רב על הנושא הטכנולוגי, וזה נוגע לכל התחומים, כולל האפשרות ללמוד מהבית, שכן כל השיעורים והתרגילים עולים לאתר המכללה. תחומי הכלכלה הם מבוקשים ובעלי מוניטין, עם תנאים אידיאליים ואופק עתידי מעניין.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.