לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות נעשית אפליה מתקנת נכונה, שמטרתה לקדם נשים למקומות גבוהים בשוק העבודה. אחרי שנים של דיכוי, נשים כיום מקבלות את הבמה לתפקידים רמי דרג, הן בשוק הפרטי והן בשוק הציבורי, ואין ספק שהמגמה היא חיובית, אך עדיין הדרך היא ארוכה. כיום, נשים יכולות לגשת לכל תחום בביטחון, ולקבל הזדמנות שווה להוכיח את עצמן, אך השאלה היא, איפה הן יכולות למצות את הפוטנציאל בצורה הטובה ביותר. תחומי הכלכלה השונים יכולים להתאים להרבה מאוד נשים, שמחפשות מקצוע מכובד, איכותי, רווחי וכזה שיאפשר להם לשלב את החיים הפרטיים בצורה טובה.

תחומים כמו ביטוח, ייעוץ משכנתאות, פנסיות, וייעוץ השקעות ושוק ההון אלו תחומים שיכולים להיות אידיאליים עבור הרבה מאוד נשים שמחפשות קריירה איכותית, עם הכשרה פרקטית, ומקום להכניס זוגיות וילדים עם הזמן. תחום הכלכלה הוא מאוד מגוון, ויש סוגים שונים של אפשרויות, אם כי חשוב לשים לב לכמה דברים. ראשית, תוכן איכותי, גמישות בעבודה וכמובן אופק עתידי, שכן כל אחד רוצה להתקדם ולהיות ערוך לשינויים בשוק התעסוקה. תחום הכלכלה עומד בפני שינוי דרסטי, ולכן שווה ללמוד במקום שמאמץ את השינוי הזה בצורה הטובה ביותר, כמו מכללת אורין שפלטר.

מקצועות מבוקשים לנשים 

דגש על שינויים

כאשר בוחנים את הנושא של מקצועות מבוקשים בישראל לנשים אפשר לראות כי מכללת אורין שפלטר היא מכללה מקצועית איכותית, שמעניקה לנשים מקום איכותי ופרקטי ללמוד בו. המכללה מעניקה גישה לקורסים ומסלולי לימודים איכותיים, עם דגש על השינויים הטכנולוגיים שהולכים לקרות בשנים הקרובות.. יתרה מכך, כל השיעורים מועלים לאתר המכללה וישנה אפשרות ללמוד קורסים מקצועיים אונליין, דבר שמאפשר שמירה על אורח חיים רגיל, שכולל זוגיות ומשפחה, ואף נותן את האפשרות ללמוד בקצב שלכן, ובזמן שנוח לכן.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.