לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הבחירה במקצוע הנכון לחיים צריכה להיות מורכבת מכמה אלמנטים, כמו תחומי עניין, תחומי הצטיינות, שכר פוטנציאלי, שאיפות עתידיות, והמצב של המקצוע בעתיד הקרוב והרחוק. כאשר לוקחים את כל הדברים הללו בחשבון, מגיעים לכמה תשובות אפשריות, כאשר ביניהן צריך לבחור רק באחת, וזה יכול להיות מאוד מתסכל. אין הרבה מקצועות לעתיד שאנו יודעים בוודאות שיהיו רלוונטיים, אם כי ברור כי למקצועות הכלכלה השונים תמיד יהיה צורך. נושאים כמו ביטוח, ייעוץ משכנתאות, ייעוץ השקעות ושוק ההון ופנסיה הם תמיד רלוונטיים, ובעתיד הם עדיין יהיו כאן, אך סביר להניח שבפורמט קצת אחר.

כל המקצועות הללו לבטח יהפכו טכנולוגיים יותר. כבר כיום המגמה קיימת, ואין ספק שהשילוב בין שני העולמות הללו הוא קריטי להצלחה במקצוע גם בהווה וגם בעתיד. כדי לקבל את ההכשרה הטובה והנכונה ביותר, חשוב לפנות וללמוד במקום הנכון. בשנים האחרונות המכללות המקצועיות צוברות תאוצה בישראל ופונות להרבה מאוד אנשים בטווחי גילאים שונים, הרוצים להיכנס לעולם הכלכלה הנרחב. האפשרות ללמוד תואר פרקטי, עם אופק עתידי וטאץ' טכנולוגי, פונה להרבה מאוד אנשים, ולכן יש כיום הרבה אנשים שעוסקים בתחומים כלכליים שונים, בבנקים, חברות ביטוח וחברות השקעה וייעוץ שונות.

מקצועות למידה לעתיד 

בקבב ובזמן שלהם

המכללה הטובה והאיכותית ביותר ללימודי כלכלה מקצועיים בישראל היא מכללת אורין שפלטר. המכללה מעניקה תנאים מושלמים עבור הרבה אנשים שרוצים לקבל תוכן מקצועי ופרקטי, כאשר המרצים המנוסים מכינים את הקרקע לשילוב הטכנולוגי ונותנים תחזית לגבי המצב של שוק התעסוקה הכלכלי בשנים הקרובות. את מסלולי הלימוד והקורסים של אורין שפלטר מעבירים אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל, ובנוסף השיעורים והתרגילים אף מצולמים ומועלים לאתר המכללה לטובת אנשים שרוצים לימוד מקצוע מהבית, בקצב ובזמן שלהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.