לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

העולם הולך לכיוון ברור מאוד, כיוון טכנולוגי מאוד, והוא סוחף איתו את כל מי שבדרך. ידוע כי מרבית הילדים שלומדים היום בבית הספר היסודי, יעבדו במקצועות שכלל לא קיימים כיום. העולם הופך טכנולוגי יותר, אך למקצועות הכלכלה השונים תמיד היה ויהיה מקום. אנשים מחפשים מקצוע למידה עתידי ורוצים לשלב בין התחום הטכנולוגי לכלכלי, ויכולים למצוא את הנחלה במכללת אורין שפלטר. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחומי הכלכלה השונים, ניתן ללמוד קורסים ברמה גבוהה בתחומים כמו ייעוץ משכנתאות, השקעות בשוק ההון וביטוחים, והכל במסלולים טכנולוגיים במיוחד. באורין שפלטר מלמדים מיטב המרצים בישראל, הם יודעים להעניק את הערך המוסף ולעזור לסטודנטים ובנוסף, כל השיעורים והתרגילים מצולמים ומועלים לאתר המכללה על מנת שאנשים יוכלו ללמוד מקצוע מהבית בקצב ובזמן שלהם.

נושאים כמו ביטוחים, משכנתאות ושוק ההון תמיד יהיו רלוונטיים בשוק העבודה, גם בעתיד הרחוק, כאשר ההערכה היא שהם ישתלבו בעולמות הטכנולוגיים ואף יהיו חלק מהם. הצורך בכסף והיכולת להתעסק איתו בצורה נכונה, על מנת להרוויח היא חשובה, ולכן אנשים שמייעלים את הכסף, גורמים לרווח או לחיסכון, הם אנשים שיש להם ביקוש, הן כאנשים פרטיים ועצמאיים, והן בחברות הגדולות, שתמיד מחפשות לייעל את עצמן.

מקצוע למידה לעתיד 

להתכונן לעתיד

היכולת להכין את עצמכם לעתיד טכנולוגי ומורכב יותר היא חשובה. אנשים מחפשים מקצועות לעתיד וצריכים להבין שהעולם משתנה. ככל שתקבלו השכלה מקיפה יותר, בתחומים רלוונטיים ופרקטיים, כך תוכלו להגיע לשוק העבודה מוכנים יותר. היכולת ללמוד בצורה שהיא טכנולוגית גם היא חשובה, ובאה לידי ביטוי בבחירת המקצוע שלכם. במכללת אורין שפלטר מייצרים לאנשים כלים לעבודה בעולם הכלכלי בהווה, ויותר מכך, מכינים אותם לעתיד בצורה אידיאלית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.