לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קשה מאוד לחזות מה העתיד צופן לכל אחד מאיתנו, ולבטח בתחום התעסוקה. אנשים מתגלגלים למקומות שונים במהלך הקריירה שלהם, ולצד הרצון לקבל שקט כלכלי, ישנו גם העניין של הגשמה עצמית. עם זאת, כאשר בוחרים מקצוע לימוד, רוצים שהוא יהיה רלוונטי להרבה שנים, ולא כזה שהתקדמות הטכנולוגיה תעלים אותו. הסבת מקצוע בגיל מבוגר היא מורכבת, ולכן אנשים שואלים את עצמם מה הם מקצועות העתיד ואיך אפשר להתחבר אליהם. מרבית מקצועות העתיד קשורים כמובן למחשוב וטכנולוגיה, אך אין ספק שכל מה שקשור לכסף, יהיה רלוונטי גם בעוד הרבה שנים.

תחומים כמו ייעוץ השקעות ושוק ההון, משכנתאות, ביטוחים ופנסיות יהיו רלוונטיים לעוד הרבה שנים, מכיוון שהם חוסכים או עושים כסף לאנשים. הם הבסיס של הכלכלה שלנו וידוע כי הם מקצועות מאוד מבוקשים, גמישים, מכובדים ורווחיים. השאלה המרכזית היא איך אותם מקצועות ייראו גם בעתיד, ואיך יהיה אפשר להתקדם בהם, בין אם עובדים בחברות גדולות ובין אם עובדים כעצמאים. את התשובות הטובות ביותר לשאלות הללו מעניקה מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה האיכותית ביותר בישראל בתחומי הכלכלה השונים, והיא מעניקה מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד, און ואוף ליין, בנושאי הכלכלה השונים, עם דגש מיוחד על חדשנות ומעטפת לימודית מושלמת.

מה הם מקצועות העתיד 

חיבור נכון

כל מי שלומד באורין שפלטר מקבל תוכן פרקטי ונכון, מפי המרצים הטובים ביותר בארץ. התוכן מועבר בצורה קלה לתפיסה, ובנוסף, התרגילים והשיעורים מועלים לאתר הנוח של המכללה, עבור אנשים שלומדים קורס אונליין ורוצים ללמוד מקצוע לעתיד בזמן ובקצב שלהם. במכללה שמים דגש רב על העתיד ועל ההשתלבות של הסטודנטים בשוק העבודה העתידי. החיבור הטכנולוגי הוא נכון וברמה גבוהה, והיכולת להשתלב בצורה מלאה בתחום היא גדולה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.