לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודים להשלמת הכנסה, מאפשרים לכם לרכוש מקצוע נוסף או לשדרג את המעמד המקצועי שלכם, ולהגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה החודשית. משפחות רבות ממעמד הביניים בישראל מחפשות אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות וההכנסה. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת הוא לימודים מקצועיים.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים עשרות קורסים והכשרות מקצועיות, שחלקם לוקחים כמה חודשים בלבד. אנחנו המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית והביטוח עם צוות הוראה מעולה הכולל מרצים שבאים מן השטח. אנחנו שמים דגש מיוחד בכל הקורסים הדיגיטליים האונליין וההכשרות שלנו על פרקטיקה והכנה מעשית לעבודה. בהתאם לכך, בחלק מהמסלולים שלנו יש לנו פורטל משרות עשיר ומגוון העומד לרשות הסטודנטים של המכללה.


בחלק נרחב מההכשרות במכללה תוכלו ללמוד באופן מקוון בזמן שנוח לכם. לימודי יזמות והשקעות נדל"ן מקוונים מאפשרים לכם לשלב בין עבודה לבין רכישת מקצוע. מדובר בהזדמנות מצוינת לאנשים שאינם יכולים להתפנות ללימודים פרונטלים במכללה.

לימודים להשלמת הכנסה

מסלולי לימוד מובילים במכללת אורין שפלטר


מסלולי הלימוד המובילים שלנו הם בתחום הביטוח והמשכנתאות ובתחום הנדל"ן. כמו כן, יש לנו מסלול מלא עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות מקיף ויסודי עבור יועצי משכנתאות המכין אתכם לעבודה בתחום במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, אנחנו מלמדים קורס השקעות נדל"ן עבור משקיעים בתחילת דרכם וקורסים בתחום הביטוח עבור חתמים ורפרנטים. זאת בנוסף כמובן למסלול המלא שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל מסלולי הלימוד אצלנו? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.