לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אפשרויות ההכשרה והלמידה כיום הן רבות, ויש כמה דלתות דרכן אפשר להיכנס לתחומים כאלו ואחרים. שוק הביטוח, לצורך הדוגמה, הוא כזה בו תואר מקצועי ופרקטי יותר הוא עדיף, והוא גם כזה שאפשר ללמוד אותו בצורה מקוונת. בביטוח, חשוב למצוא את המקום הנכון ללמוד בו, זה שייתן את כל הכלים הנכונים, התוכן המעודכן ביותר וכמובן, יאפשר גם שימוש באמצעים טכנולוגיים כדי לשפר ולייעל את הלימודים. בישראל, מכללת אורין שפלטר עונה על כל הקריטריונים. הלימודים במכללה מקצועית הם הרבה יותר פרקטיים וממוקדים, אשר מגיעים מפיהם של המרצים הטובים והאיכותיים ביותר בארץ.

הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס כיום לשוק הביטוח, שכן מדובר בתחום רווחי מאוד, מכובד, ואפילו מאתגר במידה מסוימת. העבודה בתחום הביטוח היא אינה קלה, אך היא מתגמלת וכזו שאפשר להתקדם בה בצורה מהירה, בין אם בתוך חברה גדולה, ובין אם בצורה עצמאית. באורין שפלטר ניתן לעבוד וללמוד במקביל, המסלול הוא מאוד נוח והמרצים, שהם האיכותיים ביותר בארץ, ששים לעזור לכל בעיה שלא תקום. בנוסף, במכללה מאפשרים לקחת קורס ביטוח מקוון שייקל מאוד על הסטודנטים. כל התוכן עולה לאתר ייעודי והסטודנט יכול ללמוד בזמן הנכון לו ובקצב שלו, בזמן שהוא שומר על קשר עם המרצים ויודע ליצור איתם קשר במקרה של שאלה או בעיה. המעטפת הפדגוגית של אורין שפלטר היא מושלמת. לימודי ביטוח במכללה יכינו אתכם בצורה הטובה ביותר באמצעות מסלול לימודים מקיף ומקצועי אשר מעניק ללומדים בו ארגז כלים וידע מעשי להצלחה והשתלבות בתחום מבוקש זה.

הכשרה מעשית

אחד היתרונות הגדולים ביותר של אורין שפלטר טמון בעובדה שהמכללה שומרת על קשר עם כל חברות הביטוח הגדולות ובאופן עקבי שולחת את הסטודנטים לעבודה ולסטאז' בתחום כבר במהלך השנה הראשונה לתואר. אין כל ספק שההכשרה הטובה ביותר היא ההכשרה המעשית ולא התיאורטית. בין אם תבחרו ללמוד ביטוח אלמנטרי או פנסיוני, הדרך הטובה ביותר לתרגל היא להתחיל להתנסות בטיפול הלקוחות כבר בשלב מוקדם. סטודנטים שמצליחים לעבוד בתחום כבר במהלך התואר משיגים יתרון עצום על פני הרבה אנשים אחרים, כאשר הם מוסיפים לעצמם ידע וניסיון כבר בשלב מוקדם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.