לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מעבר להכנסות הקבועות ולהתנהלות נכונה, מרבית האנשים יודעים שכדאי להגדיל את ההכנסות, עליהם לדעת להשקיע נכון את הכסף ולבחור נכון את אפיקי ההשקעה שלהם. יש המון דרכים להשקיע כסף, וגם כאשר קונים דירה למשפחה, מדובר בהשקעה שיכולה להניב רווח, שכן ערך הדירות משתנה עם הזמן. יש אנשים שמשחקים בשוק ההון או בוחרים אפליקציות להשקיע בהם, אך כדי לעשות זאת נכון, כדאי לבצע ניהול סיכונים בצורה נכונה, ללמוד את הנושא לעומק וכמובן להתייעץ עם אנשים מוסמכים.

כל מהלך כלכלי שאנשים עושים, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, מלווה בסיכון. גם הקנייה הכי קטנה וזוטרה יכולה להתברר כרכישה מיותרת ולא נכונה, ולכן, צריך לדעת להקטין את הסיכונים ולהגדיל את סיכויי הרווח. יש תורה שלמה מאחורי תחום ניהול הסיכונים, המתמקדת ביכולת של האדם למקסם את ההשקעות שלו. למרבה המזל, יש כיום הרבה מאוד אנשים מוכשרים שיכולים לעזור לאנשים אחרים לבצע את ההשקעות הנכונות, לבחור במסלולים פיננסים נכונים ולעזור בכל פן של ההתנהלות היום יומית עם כסף, כולל השקעות מיידיות או ארוכות טווח, ואפילו תכנון פרישה שמתחיל, איך לא, כבר עכשיו.

תוכן ממוקד

מדובר בתחום מאוד מבוקש וכזה שהרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס אליו. הם לומדים את המקצוע המרתק הזה של ייעוץ פיננסי ורוצים גם להרוויח באמצעות ייעוץ, וגם לתרגם את הלימודים שלהם להשקעות נכונות. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את מסלול הלימודים הנכון ביותר. מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הפיננסים והכלכלה, מציעה קורס ייעוץ פיננסי ייעודי בשיתוף עם המכללה לתכנון פרישה ופיננסים, אשר מציע תוכן ממוקד ואיכותי לתחום שאפשר רק להרוויח ממנו. הקורס הוא פרקטי, עם מרצים איכותיים ובעיקר עם יכולת לצאת לסטאז' במקומות נחשבים כדי ללמוד בצורה מאוד איכותית.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.