לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בניית התוכנית הפיננסית הטובה ביותר היא אינדיבידואלית, מפני שלכל אחד יש את תחומי העניין והידע שלו ואת רמת הסיכון שהוא מוכן להגיע אליה. באופן טבעי, כאשר הסיכון גבוה יותר, כך גם אחוזי ההצלחה צונחים. יש לדעת לעבוד עם המאזניים הללו ולראות כיצד עולים על דרך המלך. אנשי מקצוע טובים לניהול פיננסים חייבים להיות אנשי מקצוע בתחומים מגוונים – החל מברוקרים ואנשים ששוחים בחומר על שוק ההון, דרך עורכי דין ומומחים לניהול סיכונים. תמהיל מגוון של אנשי מקצוע איכותיים ורציניים ייתן את הגב הרצוי ללקוח אשר רוצה לשדרג את ההשקעה שלו.

ליאת ארמי

גם אנשי מקצוע שמצליחים להתבלט בשוק התחרותי של היום, לעיתים רוצים לראות כיצד אפשר להגדיל את ההצלחות. המסלול שעוברות חברות ולקוחות פרטיים הוא שונה, ויש צורך בהתאמות לאורך כל הדרך. הגמישות והעבודה מול הלקוחות היא המפתח להצלחה שתיקח אתכם או את החברה שלכם לשלב הבא. הדבר הנכון ביותר לעשות, בכל מקרה, היא לעבוד עם אנשי מקצוע איכותיים, שידעו לבצע את המהלכים הנכונים כדי להבטיח מיקסום פיננסי בכל שלב של החיים, מההתחלה ועד הפנסיה.

יכולות מתאימות

עם ליווי נכון וניהול פיננסי מקצועי אפשר להגיע לתוצאות מרהיבות שיעמידו את הילדים ואפילו את הנכדים שלכם במצב בו לא יצטרכו לדאוג לעצמם בתחילת החיים הבוגרים. התחום של ייעוץ פיננסי הוא פופולארי מאוד, והרבה אנשים רוצים להיכנס אליו, אך חשוב לדעת וללמוד אותו במקום הנכון. מכללת אורין שפלטר מציעה קורס פיננסי ברמה גבוהה בשיתוף עם המכללה לתכנון פרישה ופיננסים, אשר יביא את הסטודנטים לרמה מאוד גבוהה של יכולות בתחום. הליווי הפיננסי מתחיל בשלב מוקדם מאוד בחיים, וכולל גם את תכנון הפרישה, על מנת להגיע לגמלאות במצב אידיאלי, על מנת שיהיה אפשר ליהנות מהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.