לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אופציות ההשקעה לאנשים כוללת תיקי השקעות בשוק ההון, פוליסות פיננסיות, קופות גמל, נדל"ן, קרנות מנהלים, קרנות פנסיה והשתלמות ועוד. בין אם אתם לקוחות פרטיים או חלק מחברה גדולה, חשוב מאוד למצוא את החברה הנכונה שתהפוך אתכם מעמידים לעשירים לכל דבר. כאשר בוחרים אנשי מקצוע שיעזרו בטיפול הפיננסי, חשוב מאוד לבחור בתבונה ולראות את השירותים המוצעים. הליווי הצמוד הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר, וכאשר מדובר בלקוחות הפרטיים, חשובה מאוד גם העזרה המדורגת – משלב אמצע הקריירה, דרך שלב ההכנות לפרישה ועד לשלב הפרישה הסופי. יש כל כך הרבה כיוונים שאפשר לקחת וחשוב לדעת את ההשלכות של כל אחת מהבחירות.

כיום יש אנשי מקצוע איכותיים אשר מתמקדים הן במאקרו והן במיקרו ויודעים להעניק שירות מלא מהתחלה ועס הסוף. אנשים מבינים שמדובר בתחום חשוב וקריטי לחיים שלהם ורוצים לעיתים להיות עם היד על הדופק. חשוב לדעת שאפשר לפנות למי שמחזיק את התיק הפיננסי שלכם ולא להיתקל בחומה. מנגד, יש אנשים שמעדיפים להיות יותר פאסיביים, וגם את זה אותם אנשי מקצוע צריכים לדעת לכבד. כדי לקבל את ההכשרה הנכונה הן מקצועית והן ברמה הבין אישית, צריך לדעת ללמוד במקום הנכון.

שיפור ההתנהלות הפיננסית

מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסים, מציעה קורס פיננסי ייעודי ומתקדם, בשיתוף עם המכללה לתכנון פרישה ופיננסים, אשר נותן את המעטפת המושלמת ללימודים. בקורס יש תוכן שהוא מאוד פרקטי, וכזה שכולל סטאז' ברמה מאוד גבוהה, בכמה מהמקומות המבוקשים ביותר בישראל. הקורס נותן את הכלים להיכנס לתחום שהוא מאוד מבוקש ורווחי, וכזה שעוזר לאנשים למקסם את ההתנהלות הפיננסית שלהם, הן בהווה, ובעיקר בעתיד, לקראת היציאה לגמלאות.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.