לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

ישנן דרכים רבות ללמוד על התת מודע. ספרים בתחום ניתן למצוא כבר לפני קרוב למאה ועשרים שנה. הרצאות אינטרנטיות ותארים שלמים עוסקים בלימוד זיכרונות וטראומות, ומידע ששמור בתת מודע ומשפיע על העל-מודע. אבל מבין כל הדרכים מהן ניתן ללמוד על רזי הנפש, הדרך אולי האפקטיבית ביותר היא דרך חוויה אישית, תרגול ויישום בקבוצה. מכללת "NLP Pro" היא מכללה ללימודי NLP ולהכשרת מטפלי NLP שבקורסיה השונים ניתן ללמוד טכניקות רבות לטיפול דרך התת מודע, ואלה מתבצעים לאורך מספר חודשים בקבוצות, תוך יישום ותרגול השיטות על התלמידים.

קורס NLP

קורס תת מודע

אחד מן הקורסים הפופולריים ביותר במכללה, אותו עברו כבר אלפי אנשים, הינו ה- NLP Therapist. הקורס מועבר במכללה ומתחלק להרצאות באולם ולעבודה קבוצתית. את הקורס אנשים שונים עושים מסיבות שונות. ישנם אנשים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הטיפול והבינו את החשיבות שבלמידת שיטת ה-NLP כאחת מן השיטות הבולטות בעולם. אחרים עושים זאת כמטפלים מקצועיים שרוצים להתמקצע בשיטה עוד יותר ולהמשיך לכיוון של מאסטרים. מכללת "NLP Pro" הכשירה עד היום למעלה מ- 10,000 אנשים ו-1000 בעלי עסקים בקורסיה השונים, וכמה מהם הפכו להיות מן המטפלים הבולטים בארץ, שמרצים בעצמם במכללה. הסוג השלישי הוא אנשים שעושים את הקורסים עבור עצמם, כדי לטפל בעצמם ובחייהם האישיים. על כן, הקורסים במכללה לא נועדו רק כדי לרכוש ידע מקצועי, אלא להפוך את כל תלמידיה לתקופה מסוימת למטופלים שיוכלו ליישם על עצמם את הפונקציות השונות בדרך להצלחה, דרכה ילמדו לטפל באחרים בעתיד.

לימודי תת מודע בקורסים השונים

קורס תת מודע מועבר כחלק מקורס ה- NLP THERAPIST והכלים השונים ללימודי תת מודע מועברים גם בקורס הדרכת הורים ו- NLP MASTER.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.