לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

אם בעבר לקחתם קואוצ'ר או ששמעתם סיפורים מחברים על קואוצ'רים שונים, ודאי נתקלתם פעם בדמות הקואוצ'ר הקשוח שמרבה להרים את הקול. האמת היא, שישנם יותר מדי כאלה בעולם שחושבים שאם הם היו מפקדים בצבא, או בגלל שהם ראו כמה סרטי דרמות ספורט בחייהם, אז אם הם יהיו מספיק תקיפים, המידע יכנס למטופלים שלהם יותר טוב למוח. אם אי פעם דווקא זיהיתם בכם את היכולת להיות שקטים, להקשיב באמת כשאדם מדבר ולתת לו את המקום שלו להתבטא, אולי הגיע הזמן שתעשו הסבת מקצוע ותצאו ללמוד קואוצ'ינג, זה יכול להיות בול בשבילכם.

קורס NLP

קורס קואוצ'ינג במכללת NLP

מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות הגדולות בישראל ללימוד טיפול NLP. תחת מדריכיה של המכללה עברו כבר למעלה מ-10,000 תלמידים שונים ויותר מ-1000 בעלי עסקים. במכללה ניתן ללמוד בקורסים שונים, מקורסי קואוצ'ינג והנחיית קבוצות, דרך קורסי הדרכת הורים וילדים, ייעוץ זוגי, קורסי שיווק ומכירה, קידום ממומן ברשתות החברתיות וקורסי ארגון וניהול זמנים. הקורס הגדול והפופולרי ביותר אצלנו הוא ה- NLP Therapist אותו עושים מדריכי NLP רבים שרוצים להתמקצע, כמו גם תלמידים חדשים שמוסמכים אצלנו לטפל בתעודה בינלאומית בכל העולם. עבור מי שרוצה לעשות הכשרת קואוצ'ינג, בשביל עצמו ובעתיד גם בשביל לטפל, מומלץ מאד לקחת את הקורס.

שיטתיות היא שם המשחק

ה-NLP Therapist הוא קורס בן עשרים מפגשים שבועיים שכל אחד מהם נמשך לאורך ארבע שעות מרתקות. אל הקורס מתלווים גם קורסים דיגיטליים מקוונים עם שמקנים התמקצעות בתחומים שונים כמו כתיבה שיווקית ומכירות. מי שמחפש קורס קואוצ'ינג מקצועי באמת שדורש מתלמידיו ליישם על עצמם תרגולות ולחולל בעצמם שינויים בחייהם, ימצא את הקורסים במכללת "NLP Pro" מתאימים בדיוק.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.