לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים ומידע על הקורסים, 0747691073.

 

ישנן שיטות טיפול רבות בעולם לאנשים המחפשים אחר תמורות תודעתיות. בין אם מדובר באנשים שרוצים להתמודד עם טראומות, עם התמכרויות, או עם דיכאון, אנשים המחפשים אחר מקורות חדשים ליצירתיות ואנשים שפשוט רוצים לסגל לעצמם דפוסי חשיבה חדשים. הפסיכולוגיה, הפסיכותרפיה והפסיכיאטריה מציעות היום שיטות קוגניטיביות שונות, טיפולים על פי גישת הפסיכואנליזה, הביהביוריזם וכמובן, כל עולם התרופות הנפשיות. אבל אחת השיטות העתיקות ביותר בהן משתמשים בכל הגישות היא המדיטציה על צורותיה השונות. בשנים האחרונות לימודי מדיטציה קיבלו משנה תוקף בקרב העולם המערבי, כשטכניקות המיינדפולנס השונות נהיו פופולריות והביאו תוצאות מרשימות בקרב המטופלים.

קורס NLP

קורס מדיטציה כחלק מגישה גדולה

מטפלים שרוצים לטפל באנשים אחרים במדיטציה, חייבים לעשות זאת מתוך מקצועיות אמיתית והכרה של העולם. ישנן מדיטציות רבות ולא כולן מתאימות לכולם. יש אנשים שיכולים למצוא ויפסאנה כשיטה דווקא מערערת ולהינזק מתרגולה, ויש אנשים שפחות התחברו לדמיון מודרך ויצליחו להתמסר אליו. לא די בעצימת עיניים וניקוי המחשבות כדי לערוך מדיטציה יעילה. מדיטציה איכותית תבוא כחלק מסל כלים בהם המטופל יוכל להשתמש. במכללת "NLP Pro" אנחנו משתמשים במדיטציות שונות כחלק מתהליך NLP שלם, מטיפול שכל מטרתו היא הניתוב הלשוני התודעתי של אדם כדי ליצור בו את התמורות אליהן הוא מייחל. לימודי מדיטציה נעשים במקביל ללימודים נוספים שמטרתם לבנות מערכת שלמה ומגוונת אותה ניתן להתאים למטופלים השונים ולצרכיהם.

מכללת "NLP Pro" והקורסים השונים

מלבד קורס מדיטציה אותו נעבור בקורס, נלמד גם שיטות שונות ליישום מיומנויות בפועל, של הצבת יעדים ועמידה בהם תוך ייעול הזמן והאנרגיה שלנו. ניתן למצוא במכללה קורסים להדרכת הורות כמו גם קורסים לקידום ממומן בפייסבוק, וקורסים להנחיית קבוצות. כל אחד מהקורסים מכיל שיטות רבות למטופלים שונים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.