לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות ותשובות ולמידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

אם לאחרונה אתם שמים לב כי הילד ממעט בתקשורת אתכם, וכי הוא הפך לקצר רוח, מבויש או אפילו עונה באלימות, יכול להיות שמשהו עובר עליו ושהוא צריך עזרה. אם ניסיתם לתקשר איתו והרגשתם שהמצב מחריף עוד יותר, ובמיוחד כשניסיתם לתקשר איתו יחד עם ההורה השני, ייתכן כי המקור למצב הרגשי ממנו הוא סובל בכלל קשור בכם. ויותר מכך, אולי זה בכלל לא טמון בתקשורת שלכם ושלו, אלא בתקשורת בין שניכם. ילדים מושפעים רבות ממערכת היחסים בין ההורים שלהם, ואם היא נמצאת במצב של עוינות מתמדת, קרירות רגשית ואי שביעות רצון, הילדים עלולים להרגיש כי העולם קורס סביבם וכי נפגעה להם רשת הביטחון.

קורס NLP

קורס טיפול זוגי

הבסיס לתקשורת איכותית בין בני זוג טמונה קודם כל ביכולת להקשיב וביכולת שלנו להטיל ספק בעמדה שלנו כלפי אירועי המציאות. מטפלים זוגיים משתמשים בגישות מגוונות בטיפולים הרגשיים והתודעתיים על מנת לגרום לבני הזוג להיות מסוגלים לשאול האם משהו מפריע לצד השני, האם משהו לא היה מובן, לבקש סליחה, להודות בטעות ולסלוח. NLP (או נלפ) היא גישה טיפולית שמתבססת על ניתוב מחשבתי תוך אבחון של דפוסים התנהגותיים שמקורם בתת מודע. עוד מתבססת הגישה על הנחת היסוד כי כל מטופל חייב להבין שבהכרח האמת בה הוא מחזיק היא גבולית. הדרך ליצור תקשורת תקינה ונכונה היא אם שני בני הזוג יהיו מסוגלים להכיר בתפיסה שלהם כסובייקטיבית.

מכללת "NLP Pro"

מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות הבולטות והגדולות בישראל להכשרת מטפלים ב-NLP. קורס טיפול זוגי הוא רק אחד מן הקורסים הרבים אותה המכללה מציעה בשנות פעילותה. מטפלי NLP רבים התמקצעו בתחום במסגרת לימודי המכללה, בתחומים של אימון אישי, ייעוץ לבעלי עסקים והנחיית קבוצות, הדרכת הורים ועוד.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.