לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

אין מה לומר, הילדים שלנו ואנחנו לא משדרים על אותו גל. כלומר, זה לא שאי פעם איזשהו דור שידר באותו הגל של הדור שלפניו, תמיד ההורים והסבים האמינו שבימיהם היה יותר טוב ושהדור החדש הוא מקולקל. אבל עתה, יותר מתמיד, הפערים הולכים וגדלים בין הדורות. קצב התקדמות הטכנולוגיה רק הולך וגדל, ויחד איתו התרבות הולכת ומשתנה. ההורים שלנו גדלו בלי אינטרנט, הבני דודים הגדולים בלי סמארטפונים והאחים הבכורים בלי הרשתות החברתיות. ועל אף שהיום כולם משתמשים בהכול, יש הבדל בין דור שאימץ את עולם המסכים ודור שגדל לתוכו והתעצב על פיו.

קורס NLP

בעיות תקשורת במשפחה

אם אתם מרגישים שהילד שלכם תקוע כל היום בין המסך של הטלוויזיה, למסך של המחשב ולסמארטפון, ומצבי הרוח שלו משתנים על פי כל לייק שהוא קיבל או כל תגובה לא אוהדת שהגיבו לו, ואתם בעצמכם כבר לא מסוגלים לתקשר איתו, זה הזמן לפנות לייעוץ. זה לא בושה והורים רבים עושים זאת היום, תחום הדרכת ההורים הוא מפותח מאד והמטפלים מצוינים. אחד מן הקורסים הפופולריים ביותר בארץ הוא קורס הדרכת ההורים על פי שיטת ה- NLP במכללת "NLP Pro" הממוקמת בתל אביב. קורס טיפול בילדים מציע שיטות שמטרתן ליצור שינוי במערכת היחסים בינכם ובין ילדיכם תוך שכלול סל הערכים שלהם ושלכם. הטכניקות הנלמדות קובצו ממיטב השיטות בעולם הטיפולי וניתן למצוא ביניהן מדיטציה מיינדפולנס, CBT, דמיון מודרך, דיאדי ועוד.

קורס טיפול בילדים וקורסים נוספים

הקורסים השונים במכללת "NLP Pro" מכשירים את דור העתיד של מטפלי ה- NLP כמו גם אנשים פרטיים שרוצים ליצור שינויים בחייהם שלהם. ניתן למצוא במכללה קורסים המתמקדים בהגשמה עצמית קרייריסטית, וקורסים המתמקדים בייעוץ משפחתי, זוגי ומערכות יחסים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.