לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים ומידע התקשרו 0747691073.

 

טראומה נפשית הוא מושג המתאר נזק שנגרם לאדם בגלל אירוע בו הרגיש חסר ישע, חסר אונים או חסר ביטחון, ומשפיע עליו לאחר מכן בחייו מבחינה רגשית ונפשית. טראומות גורמות למצבים של הלם רגשי, חרדה, התנתקות מן המציאות ומתפיסה רציונאלית ואף יכולות לגרום לתגובות פיסיות של מחנק ואלרגיה. טראומות עלולות להיגרם מאירועים של אלימות קשה כמו התעללות ואונס, כמו גם אסונות טבע, חזייה במראות קשים ומלחמות. בתרבות הישראלית הטראומה הלאומית עברה מדור לדור והפכה לחלק חשוב מעיצוב התרבות שלנו. המדינה נבנתה בעקבות אירועי השואה (אחד מן האירועים האכזריים בהיסטוריה) וידעה המון מלחמות לאורך השנים. אלה השפיעו על תודעתם של אנשים רבים ומשפחותיהם, כחשופים לסכנה תמידית.

קורס NLP

קורס טיפול בטראומה

לאורך השנים התפתחו שיטות רבות לטיפול בטראומה. ריפוי בעיסוק, פסיכואנליזה וטיפולים קוגניטיביים כ- CBT. אנשים רבים סובלים מטראומות להן הם אפילו לא מודעים. התת מודע שלנו מאחסן למעלה מ-95% מהזיכרונות והמידע שלנו, ולפעמים דברים שבחרנו לשכוח, עדיין משפיעים עלינו בלא שנכיר בהם. מטפלים רבים בטראומות משתמשים בשיטת NLP על מנת לעורר במטופליהם את הטראומות החבויות, להציף אותן ולהתגבר עליהן. בבסיסה של השיטה עומדת ההנחה כי התת מודע שלנו משפיע רבות על מי שאנחנו, ואם נצליח לנתב את החשיבה שלנו, נצליח לנתב גם את התת מודע כך שההשפעה הרגשית שלו תהיה חיובית יותר.

מכללת "NLP Pro" וקורס הטיפול

קורס טיפול בטראומה ניתן למצוא כחלק מלימודי ה- NLP Therapist במכללת "NLP Pro" שבתל אביב. המכללה היא אחד מן המוסדות הגדולים בארץ ללימודי שיטת NLP ומשתמשת בטכניקות רבות מן הפסיכודינמיקה וגישות נוספות. במהלך השנים הוכשרו למעלה מ-10,000 אנשים לטיפולים שונים במכללה וכמה מן המרצים והמטפלים הבכירים בארץ הם בוגריה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.