לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו : 0747691073

התמכרות היא אחת מהתופעות הנפשיות הנפוצות ביותר במאה העשרים ואחת. היא סובבת אותנו בכל מקום ולחלקינו כבר נדמה כי מדובר במשהו טבעי לנפש האנושית, ואולי אף כמשהו שאין צורך לפתור אותו. אם בעבר התמכרויות ישר העלו אסוציאציה של סמים, אלכוהול ואפילו סוכר, היום אנחנו מבינים כחברה שמדובר בתופעה שהיא הרבה יותר נפשית מפיסית. לא צריך לצרוך חומרים ממכרים כדי להיות מכור. אפשר היום להתמכר ללייקים ותגובות ברשת החברתית ולפתח התמכרות לחומרים המופרשים במוח כשאנחנו באים לסיפוק רגשי, כמו דופמין.

קורס NLP

קורס טיפול בהתמכרויות

כשאנחנו רואים אדם קרוב לנו סובל מהתמכרות, אנחנו פעמים רבות נוטים לתפוס אותו כאדם חלש שרק צריך לקחת את עצמו בידיים ולהפסיק להיכנס לפייסבוק, או להפסיק לאכול ממתקים. במיוחד כשאנחנו רואים אנשים שסובלים מהשמנת יתר, אנחנו נוטים לזלזל בחוסר היכולת שלהם לשלוט בעצמם. תגובות מסוג זה עלולות להזיק לאדם הסובל מהתמכרות, יותר מאשר לעזור לו. שיטת NLP היא שיטה טיפולית שאחת מהנחות היסוד שלה היא שלתת מודע שלנו יש השפעה עצומה על דפוסים התנהגותיים שסיגלנו לעצמנו. יותר מ-95% מהמידע והזיכרונות אגורים בתת מודע. מטפלים בהתמכרויות בשיטת טיפול NLP, מחפשים לאבחן את הקשר של דפוסי ההתמכרות למחשבות ורגשות שמושפעות מטראומות וזיכרונות בתת מודע. דרך היכולת לנתב אותם, ההתמכרויות, שנתפסות כסימפטום, ולא כשורש הבעיה, יוכלו להיעלם.

מכללת "NLP Pro"

קורס טיפול בהתמכרויות ודרכי התמודדות עם דפוסים בעייתיים נלמדים במכללת "NLP Pro" בקורסיה השונים. מתוך אמונה כי ביכולתו של כל אדם להתגבר על מכשוליו ולהציב לעצמו יעדים אותם יצלח, המכללה מלמדת בקורסיה את גישות ה- NLP ואת התפיסה כי התודעה והנפש שלנו יכולות לאמץ לעצמן סל ערכים חדש בכל גיל, והן גמישות ומסוגלות להתמודד עם כל שינוי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.