לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע אודות הנחיית קבוצות התקשרו 0747691073.

 

קורס הנחיית קבוצות הפך להיות מאד פופולרי בשנים האחרונות. אנשים רבים הבינו את החשיבות בהכשרה מקצועית כשהם רוצים לעמוד אל מול קהל ולהצליח להנחות אותו. יש הבדל מהותי עצום בין קואוצ'ינג, שהוא אימון אישי, להנחיה קבוצתית. הדינמיקה הקבוצתית יכולה להביא לתוצאות מדהימות אם תיווצר סינרגיה בין האנשים השונים בקבוצה, אך בלי הנחייה נכונה יכולה להיות מאד לא אפקטיבית והאנשים השונים עלולים להכשיל זה את זה במקום להבין את החשיבות של הצלחה אחד, התלויה בהצלחתו של אחר. ניתן לראות היום עובדים סוציאליים, אנשים חינוך ובעלי עסקים שעושים קורסים להנחיית קבוצות.

קורס NLP

לימודי NLP

NLP היא שיטת טיפול שהתגבשה בשנות השבעים של המאה העשרים ומאז הפכה לאחת מגישות הטיפול הבולטות בעולם לשינויים תודעתיים. בבסיסה של השיטה עומדת ההנחה כי קיים פער בין "המפה והשטח", כלומר, בין הדרך שבה אנחנו תופסים ומתרשמים מהמציאות, לבין איך שהיא באמת. סובייקטיביות אל מול אובייקטיביות. הפער הזה שנוצר בינינו ובין המציאות גדל עוד יותר כשמשווים אותו בין התרשמות של אדם אחד לאדם אחר ועלולים להיווצר קצרי תקשורת שפוגעים במערכות היחסים הבין אישיות. בדינמיקה קבוצתית ישנן המון זוויות מבט ואינטרסים, ואם נרצה לנתב קבוצה מסוימת לעבודה, נצטרך לגרום לה להבין את החשיבות שבהקשבה ובהבנה שהאמת האישית של כל אחד מפרטיה, לא מוחלטת.

מכללת "NLP Pro"

קורס הנחיית קבוצות ניתן למצוא במכללת "NLP Pro" במתכונות שונות. המכללה, שדרכה עברו כבר למעלה מ-10,000 תלמידים בשיטת NLP, מכשירה מטפלים בגישה למטרות שונות ואישיות. קורס ה- NLP Therapist הוא קורס הדגל להכשרת מטפלים של המכללה ובו ניתן ללמוד הנחיית קבוצות. אך במכללה ניתן גם למצוא קורס הדרכת ההורים, קורס לניהול זמן ואנרגיה, וקורס להנחיית קבוצות מקוון.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.