לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

טיפולי דמיון מודרך נעשים היום בעולם במתכונות רבות. אנחנו יכולים למצוא סרטונים רבים של דמיון מודרך ביוטיוב כמו גם קורס דמיון מודרך עצמי במהלכו למדים כיצד להדריך את עצמך. במהלך הטיפול, הטיפול יכנס למצב תודעתי של הרפיה בו הוא עדיין מודע ולא שרוי במצב טראנס היפנוטי. לאחר מכן יובל המטופל דרך מציאות דמיונית שמטרתה לגרות פעילות קוגניטיבית של אזורים שונים במוח- לדמיין טעמים, ריחות, מגע, קולות ואלמנטים ויזואליים. במהלך הטיפול המטופל יחווה העצמה של רגשות, שליפת אסוציאציות וזיכרונות מן התת מודע ולבסוף חיבור והשלכה על העולם האמיתי.

קורס NLP

שיטת NLP ודמיון מודרך

שיטת NLP או בעברית נל"פ (ניתוב לשוני פיזיולוגי) היא שיטה טיפולית לשינויים תודעתיים שמטרתה לנתב את מחשבותיו ורגשותיו של מטופל כדי ליצור שינויים בהרגלים ודפוסים התנהגותיים שיובילו לצליחת מכשולים פסיכולוגיים ופיסיולוגיים. רבות מטכניקות השיטה מתבססות על הנחת היסוד כי שלרוב המידע שמנתב אותנו בחיים אנחנו כלל לא מודעים, והוא אגור בתת מודע שלנו, בזיכרונות וטראומות שעיצבו אותנו. אחת מן הטכניקות בהם משתמשים במטופלים ב- NLP הוא דמיון מודרך בצורה שיטתית, באימון עקבי שמטרתו לפתח את המציאות האלטרנטיבית אליה המטופל מכוון, ולחולל את ההבדלים שבינה ובין המציאות בה הוא חי כשינויים פרקטיים. במכללת "NLP Pro" ניתן למצוא היום קורסים רבים שמשתמשים בדמיון בנוסף לטכניקות רבות מן העולם הטיפולי- קורס הורות, הנחיית קבוצות, קורסים עסקיים ועוד.

קורס דמיון מודרך

תחת המכללה שלנו עברו כבר למעלה מ- 10,000 תלמידים ומדריכים שהגיעו לתוצאות מדהימות והישגים מרשימים. למעלה מ- 1000 בעלי עסקים הצליחו להפוך את הקריירה שלהם לפרודוקטיבית. קורס NLP Therapist הוא קורס הדגל וממנו יצאו מדריכי NLP מהבולטים והמצליחים בארץ אשר משתמשים גם הם בדמיון מודרך בטיפוליהם.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.