לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור NLP התקשרו 0747691073.

 

פעמים רבות בחיים אנחנו מרגישים שפרויקטים שלנו ללא ממריאים. אחד מן הדברים שהכי מתסכלים בני אדם הוא חוסר היכולת שלהם לקדם את הקריירה שלהם, בה הם קושרים את תמצית ההגשמה העצמית של חייהם. בימינו, הגשמה עצמית לרוב האנשים הוא היכולת להגיע לסיפוק מקצועי מהדבר ממנו אתה מתפרנס. בין אם אתה עצמאי והעסק לא ממריא, או שהעסק כבר מתפקד טוב אך מרגיש שאתה מאבד בו עניין, זה בדיוק הזמן לקחת קורס אימון עסקי שיצית בך מחדש את הרצון ליצור.

קורס NLP

NLP לעסקים

שיטת ה- NLP היא משיטות הטיפול התודעתיות הפופולריות בעולם מאז היוסדה לפני כמה חמישים שנה בארה"ב. מאז עברה השיטה גלגולים רבים וניתן למצוא היום כמעט בכל מדינה בעולם, מכללות ומוסדות שמלמדים את השיטה. יצאו עשרות או מאות ספרים בתחום, סרטים, הרצאות אינטרנטיות, תוכניות טלוויזיה ועוד. מטפלים מתחומים שונים בעולם הבינו את הכוח שבסיס השיטה והחלו לנתב אותה עבור תחומיהם. כך החלו להיווצר קורסי NLP להדרכת הורים, לטיפול זוגי, לספורטאים ואף לעסקים. במכללת "NLP Pro" עברו כבר למעלה מ-1000 בעלי עסקים שפרצו את המכשולים שעיכבו אותם. הניתוב הלשוני שבכוחו לשנות דפוסי מחשבה והתנהגות עבור אנשים פרטיים, עובד לא פחות טוב גם עבור העסקים שלנו והנחות היסוד השגויות שלרוב סיגלנו להם.

קורס אימון עסקי

בקורסים לאימון עסקי במכללת "NLP Pro" תלמדו טכניקות רבות כיצד להתחיל להסתכל על העסק שלכם כיצירה ברת שינוי, כמגרש משחקים יצירתי שיכול להיות התממשות הדמיון שלכם. מתוך אמונה כי ביכולתו של כל אדם לשנות ולסגל לעצמו סולם ערכים חדש בחייו, כך גם כל עסק יכול לשנות את פניו ואת אופיו. אף פעם לא מאוחר להתחיל לדחוף קדימה את הדבר שתמיד רציתם לעשות.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.