לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

קואוצ'ינג הוא תחום יחסית חדש שהתפתח בשנים האחרונות, מתוך שינוי תפיסתי בעולם לגבי כל תחום הטיפולים שהלך ונהפך ליותר טריוויאלי. בעבר אנשים התביישו ללכת לטיפולים, ועוד יותר התביישו לספר על כך. הקואוצ'ינג, כלומר האימון האישי, הוא תוצר של הבנה כי על אף הלגיטימיות של כל אדם היום לקבל עזרה, ועל אף שתחום הטיפול התרחב ויש היום סמינרים רבים וקבוצות הנחייה גדולות, המסע להצלחה של כל אדם הוא אישי, רציף ויומיומי, והוא נעשה בדרכים שונות המותאמות ספציפית לכל אדם. ישנו גם ערך עצום לצורך בפרטיות והוא לגיטימי.

קורס NLP

קורס אימון אישי

קיימות סיבות לא מעטות בגללם אנשים עושים אימונים אישיים. יש אנשים שמחפשים אדם שידריך אותם לנהל את הזמן ואת האנרגיה שלהם נכון, יש אנשים שצריכים עזרה מקואוצ'רים כדי לשפר מיומנויות תקשורת עם המין השני למציאת זוגיות, ויש אנשים שצריכים עזרה יומיומית בשמירה על פעילות גופנית, תזונה נכונה ואורח חיים בריא של הפחתת התמכרויות כמו אלכוהול, סיגריות וסמים. קואוצ'רים מקצועיים באמת, ידעו לאבחן את אותם מכשולים תודעתיים שחוסמים את המתאמנים שלהם בדרך להצלחה, ולמצוא טכניקה טובה עבורם. אחת משיטות האבחון התודעתיות הבולטות ביותר היא שיטת NLP וקואוצ'רים רבים מתמחים בה. תוך אבחון השפה בה משתמש המטופל והמנטרות עליהן חוזר, כמו ההנחות הבסיסיות שהוא מניח על המציאות, מזהים מטפלי NLP דפוסי מחשבה בעייתיים.

מכללת "NLP Pro" וקואוצ'ינג

קורס אימון אישי ניתן למצוא בקורסיה השונים של מכללת "NLP Pro" וקואוצ'רים רבים הוכשרו בהם. הטכניקות השונות הנלמדות במכללה מלבד NLP, הן שיטות קוגניטיביות כמו CBT ומיינדפולנס, ושיטות מדיטציה ודמיון מודרך נוספות, שמטרתן לנתב את השפה דרך שליטה בחלקים מסוימים מן התת מודע. כך, יוכלו בעתיד לשנות דפוסי התנהגות אצל מטופליהם, ולהוביל ואתם להצלחה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.