לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים ומידע על הקורסים, 0747691073.

 

ישנן דרכים רבות לעשות היום מדיטציה, אנשים רואים מדיטציה ככלי לשימושים שונים, אך בסופו של דבר מדובר במסע אישי לנבכי התודעה שלנו, והיכולת שלנו לשלוט באגו שמשפיע עליה. קיימים מאות, אם לא אלפים, של ספרי הדרכה רוחנית המציעים הסברים ואף מציעים תרגולות למדיטציה. אנחנו יכולים למצוא סמינרים ופסטיבלים שנערכים כולם סביב התחום. כמובן, גם האינטרנט מלא במדריכים דיגיטליים. בסופו של דבר, מדובר בעבודה שנצטרך לתרגל אותה לבדנו, ויותר חשוב, נצטרך לתרגל אותה באופן רציף כמו אימון פיסי. מדיטציה מודרכת בקורס מקצועי יכולה להיות יריית פתיחה מצוינת עבור מי שרוצה להיכנס לתחום באופן רציני.

קורס NLP

מגוון מדיטציות כחלק מקורס NLP

NLP, או נלפ, היא אחת משיטות הטיפול הפופולריות בעולם קרוב לחמישים שנה. היא החלה את דרכה בארה"ב והיום כבר ניתן למצוא מוסדות רציניים כמעט בכל מדינות העולם. בשיטה משתמשים כבר כמה עשורים ספורטאים ואנשי עסקים מצליחים, כמו גם אנשים פרטיים שמחפשים לצלוח מכשולים שונים בחייהם. החל ממכשולים במערכות יחסים ועד להתמודדות עם עודף משקל, התמכרויות ודפוסים התנהגותיים שונים. מכללת "NLP Pro" מציעה היום קורסים רבים בהן ניתן למצוא מגוון שונות של מדיטציה מודרכת, החל מדמיון מודרך, ועד CBT ומיינדפולנס. עם מיטב המרצים הבכירים ביותר בארץ תוכלו ללמוד את הטכניקות באופן מקצועי באופן בו תוכלו לדבוק בעשיית מדיטציה לאורך זמן.

מדיטציה מודרכת ב- NLP Therapist

NLP Therapist הוא קורס הדגל של מכללת "NLP Pro" אותו עושים מדריכי NLP מכל העולם. הקורס אורך מספר חודשים במפגשים שבועיים של ארבע שעות ובסיומו התלמידים מוסמכים בתעודת NLP בינלאומית. עם מגוון טכניקות שונות שמקורן בפסיכולוגיה המערבית כמו גם הרפואה האלטרנטיבית, המכללה הכשירה עד היום למעלה מ-10,000 תלמידים בקורסיה השונים.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.