לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

אחד מן המכנים המשותפים לכל בני האדם הוא האמת הפשוטה שאף אחד מאיתנו לא נולד הורה. אנחנו למדים תוך כדי תנועה, תוך ניסוי ותהייה וצבירת הצלחות כמו גם כישלונות רבים. אנחנו עושים לא מעט טעויות בגידול ילדינו וזה בסדר, זה גם חלק חשוב בעיצוב אישיותם להבין שהוריהם עושים טעויות ושטעויות בכללי הן דבר מבורך שיכולים לשמש כקרקע פורייה לשינויים, וכמקפצה להצלחה. עם זאת, חשוב שילדינו יראו אותנו גם פונים לעזרה, משתכללים, מפתחים היבטים שונים בחיינו ואם אפשר, אז גם שנעשה זאת יחד איתם.

קורס NLP

לימודי מדיטציה לילדים

במשפחות רבות קיים פער בתקשורת בין הילדים להוריהם. למען האמת, בכל דור נוצר פער הנובע מהצורך של דור ההורים להיאחז בתרבות בה גדל, לעומת התרבות השונה בה גדלו ילדיהם. הורים רבים חוטאים ונוטים לחשוב ש"פעם היה יותר טוב" ושהדור של היום הוא דור מקולקל. נכון, ישנן לקויות רבות בדרך בה ילדים ובני נוער גדלים היום, מוקפים ברשתות חברתיות ובתוכן לא מסונן, אך עם זאת, יש לזכור שמדובר בדור עם יכולות אנליטיות גבוהות, גישה לטכנולוגיה וזיכרון מעולה שסופג אינפורמציה במסה עצומה כל הזמן ועדיין מצליח לעבד ולשמר אותה. אם הבן או הבת מסתגרים בחדר שעות רבות והתפקוד בלימודים יורד, ובכל פעם שאתם מנסים לדרוש מהם אתם נתקלים בעוינות רבה מצידם, אולי הגיע הזמן ללכת לטיפול משותף.

מכללת "NLP Pro" וקורס הורות

מדיטציה לילדים היא אחת השיטות שנלמדות בקורס הדרכת הורות במכללת "NLP Pro" כטכניקה מרכזית. לילדים ישנו דמיון מפותח מאד, וילדים בימינו רגילים להימצא בעולמות פיקטיביים, דיגיטליים, ולהחיות דמויות ממוחשבות במחשב ובקונסולות המשחקים. במהלך המדיטציה נוביל את ילדינו לחולל שינוי בחייהם ולפתח תקשורת עימנו, תוך שהם משתמשים בעולמות שקרובים להם, ולאו דווקא בעולמות שלנו.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.